Byhagen legesenter

Telefonnummer484 00 045484 00 0 ...
Hesteskoen 8 9510 Alta

Siste vurderinger av behandlere ved Byhagen legesenter

Seriøs.

Lege: Ingunn Heggheim Skrevet

Jeg har gått til denne legen i flere år. Hun er seriøs og dyktig. Henviser raskt til spesialist og følger opp om prøvesvarene viker fra normalen. Forklarer slik at en forstår.

Turid Blomsø

Lege: Turid Blomsø Skrevet

Turid er en fantastisk Lege. Hun er medmenneskelig og har et stort hjerte. Hun er genuint intresert i passienten sin og gjør alt hun kan for å hjelpe. Hun hører når du forteller og kommer med flotte råd og veiledning slik at dagen blir bedre. Er så glad for at jeg har henne som faslege. Bedre lege skal man leite lenge etter.

"Lege med dårlig tid"

Lege: Ingunn Heggheim Skrevet

Kan bli bedre, har som oftest dårlig tid å høre på meg.

En virkelig dyktig fastlege!

Lege: Peder Andreas Halvorsen Skrevet

Er en fastlege man føler seg trygg hos og føler seg godt ivaretatt hos! Kjempe godt å ha han som lege, og selv om han er ute i permiajon av og til så er det gode kandidater som ivaretar hans liste da.

Kunnskapsrik, medmenneskelig og handlekraftig

Lege: Turid Blomsø Skrevet

Turid er den beste legen jeg har hatt. Ikke er hun bare kunnskapsrik, men og veldig forståelsesfull og hjelpsom. I situasjoner der hun er usikker henviser hun meg videre til spesialist, noe som er veldig betryggende. Det beste med Turid er at hun er et medmenneske. Hun forstår og har aldri en "oven i fra og ned" holding. Hun lytter og iverksetter tiltak etter behov.