Byhagen legesenter

Telefonnummer484 00 045484 00 0 ...
Hesteskoen 8 9510 Alta

Siste vurderinger av behandlere ved Byhagen legesenter

Super fornøyd

Lege: Turid Blomsø Skrevet

Er kjempe førnøyd med Turid.
Hun er en blid og flink lege, og tar pasienten på alvor!!

En meget dyktig lege

Lege: Turid Blomsø Skrevet

Hun er faglig dyktig. Er lydhør. Tar ting alvorlig og tar affære. Har en behagelig personlighet son gjør at det er lett å ta opp ting med henne.

den beste legen jeg har hadd noen sinne.

Lege: Turid Blomsø Skrevet

den beste legen jeg noensinnne har hatt.omsorgsfuull .lyttende tar vare på åassienten.undersøkende av allt man plages med.er aldri i tvil om hva pasienten sier.husker alltid hva som plager passsienten.er alldrig i tvil om man skal til annen undersøkrlse.-blid og inntressert i hva man sier.det er synd at no har permisjon .men jeg forstår det.

Både og,!

Lege: Anne Herefoss Davidsen Skrevet

Først vil jeg bare si at Byhagen Legesenter er VELDIG bra, både beliggenhet, åpningstider, hygienemessig og lokalene står veldig bra i karakter.

Når det gjelder legen er hun flink å lytte og forklare sykdommene/plagene men syns evnen til å handle og være behjelpelig ikke står høyt. Virker til tide uinteressert i jobben hun gjør.

Ikke helt fornøyd

Lege: Ingunn Heggheim Skrevet

Hadde henne før, og byttet henne bort. Hun var stortsett alltid borte når jeg skulle til henne og endte opp med vikarlege. Måtte også "krangle" med henne før hun henviste meg videre, tok meg rett og slett ikke på alvor.
Men dette er for flere år siden, håper hun har forbedret seg.