Leangen Legesenter

Haakon VIIs gate 27 7041 Trondheim

Siste vurderinger av behandlere ved Leangen Legesenter

En god lege

Lege: Rigmor Myran Skrevet

Etter å ha hatt dårlig opplevelse med min forrige fastlege, var det en veldig positiv forandring å komme hit. Gikk til Rigmor mens jeg var student i Tr.heim. Hun er en dyktig lege som tok meg seriøst. Gjorde undersøkelsene meget bra og fortalte hele tiden hva hun gjorde. Lyttet til mine ønsker og gjorde sine vurderinger sammen med meg. En god opplevelse.
Det tok litt tid å få time. Prøvesvarene mine ble ikke sendt, og jeg måtte etterspørre dette etter en god stund. Likevel er jeg fornøyd!

Svært fornøyd

Lege: Rigmor Myran Skrevet

Rigmor er ei veldig profesjonell, men samtidig menneskelig og imøtekommende dame.
Svært dyktig og hyggelig, og villig og interessert i å hjelpe.
Er rask på sak og stiller stort sett de riktige spørsmålene. Kan være en liten følelse av utålmodighet, men kommer nok mest av at hun er stresset på et hektisk legekontor, og har tatt seg tid når vi setter oss ned.
Ellers fint på kontoret, hyggelige vikar-leger og trivelige hjelpere.

Har hatt noen problemer med å komme igjennom på telefon, men da tidlig eller sent på dagen (tett til grensene på telefontidene).

Meget fornøyd

Lege: Rigmor Myran Skrevet

Meget fornøyd med min fastlege. Kunnskapsrik, effektiv og enkel og snakke med. Noen forsinkelser har det vært, men det er det nesten alltid på legesentre. Savner kanskje noe bedre oppfølging, men har ingen problemer med å bestille time selv når jeg føler behovet for en prat eller tilbakemelding. Får time enkelt og raskt!

Helt OK lege

Lege: Rigmor Myran Skrevet

Hatt Rigmor som fastlege siden 2012 nå. Bytter fastlege idag.

Uansett grunn til et legebesøk fra min side (som jeg kan fortelle ikke akkurat er ofte) så er det for det første alltid forsinkelser.
For det andre har hun det alltid travelt og har en slik "ovenfra og ned" holdning til pasientene sine. Hun praktisk talt kaster deg ut dersom hun ikke vet hva som feiler deg og sender deg bare inn til blodprøver.
Deretter hverken ser eller hører du mer ifra henne.

Assistenten er i i tillegg den dårligste til å ta blodprøver noensinne. Hun stikker _alltid_ minimum 5 ganger før hun klarer lokalisere en åre.

Dersom det er tydeligvis at noen feiler pasienten men hun ikke vet hva, så henviser hun ikke videre for videre undersøkelser.

Kommer egentlig ikke på noe som er bra annet enn hvis du er nær døden av sykdom klarer du kanskje få deg en sykemelding.

Hvis man kun trenger en resept eller liknende, og ikke har behov på noe vis for undersøkelser, sympati eller en prat med legen kan jeg anbefale henne. For alle andre: Velg en annen lege.

Veldig fornøyd

Lege: Rigmor Myran Skrevet

Mens Rigmor Myran var min fastlege (de årene jeg bodde i Trondheim) var jeg innom en god del ganger fordi jeg slet med plager knyttet til overtrening, spesielt i ryggen. Rigmor tok seg alltid god tid til å svare på spørsmål eller forklare ting jeg var usikker på, og hun fremsto for meg som meget kunnskapsrik og dyktig i jobben sin.

Jeg kunne ikke vært mer fornøyd!