Anne Olesdotter Sørland

Autorisasjon (2015)

Legene i andre DA Telefonnummer55 55 09 5555 55 09 ...
Nygårdsgaten 4 5015 Bergen
Anne Olesdotter Sørland er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Anne Olesdotter Sørland

Fastlege med menneskeauge

Dr. Sørland er den fyrste fastlegen eg har hatt der eg kjenner meg høyrt, og som faktisk driv aktiv oppfølging når det trengs. Eg har stor lege- og sjukehusangst, og tendenserer til å unngå legekontoret, men med Anne er det så mykje lettare å be om hjelp. Eg føler meg ikkje like til bry, eg får konkrete og realistiske forventingar til ulike problemstillingar, ho er hyggeleg og saklig, og kjapp med reseptar og tilbakemelding.

Einaste minuset er legekontoret; eg opplever at det er utfordrande å få time om det hastar, og at ein må bestille time ganske langt fram i tid. Dette er eit lite legekontor, så det gir meining, men det er noko med forbetringspotensiale.

Strekker seg langt

Jeg hadde Anne først som vikar for flere år siden, og hun "reddet" meg fra en ubrukelig fastlege som ikke gjorde det han skulle. Hun er ung, men virkelig en som er trygg i sin posisjon og virkelig gir omsorg på flere nivå til pasienter som trenger det. De som nå har henne til fastlege er VELDIG heldige. Jeg byttet da hun ikke lenger var vikaren min og er veldig fornøyd med den jeg har nå, men skulle hun forsvinne havner jeg rett tilbake til Anne. Hun er en fantastisk lege.

Imøtekommende og dyktig lege.

Ble positivt overrasket for en hyggelig og imøtekommende lege som var interessert i pasienten og kunne faget sitt.

Trygg og veldig hyggelig

Veldig trygg og ålreit lege. Hun tar seg god tid til å lytte ordentlig, og responderer godt, vennlig og utfyllende. Jeg opplever at hun bryr seg, og er opptatt av å ta vare på deg og komme til bunns av situasjonen. Anbefaler på det varmeste!

Viser god forståelse og empati

Veldig dyktig og empatisk fastlege. Tar seg tid til å lytte og gir god hjelp til pasienten. Fikk raskt hjelp når jeg trengte det. Veldig hyggelig!