Legene i andre DA

Nygårdsgaten 4 5015 Bergen

Siste vurderinger av behandlere ved Legene i andre DA

Skulle heller vært kirurg

Lege: Tore Reymert Stakkevold Skrevet

Han skulle heller vært kirurg og operert på pasienter som hadde minimalt behov for kommunikasjon og omsorg, fordi det er to steder Tore overhodet ikke har talent. Han er rask og gavmild med henvisninger og resepter, men situasjoner som krever mer enn to minutter virker han bare til å bli irritert over. Kan hende han er kunnskapsrik, men alt som har med pasientkontakt å gjøre kan hvilken som helst annen gjøre bedre.

Utilgjengelig

Lege: Tore Reymert Stakkevold Skrevet

Avviser (sperrer tilgang) på ekontakt via Helse-Norge uten noen beskjed.
Fulgte ikke opp spørsmål når jeg var coronasyk. Står nå på venteliste hos ny fastlege.

Avvisende og dårlig på pasientkontakt

Lege: Tore Reymert Stakkevold Skrevet

Utrolig dårlig på pasientkontakt. Opplevd flere ganger at han snur ryggen til etter noen minutter og avslutter timen lenge før spørsmål er besvart (sist time varte fire minutter...). Henviser raskt, men følger ikke opp. Skriver raskt ut resepter, men ofte med feil. Fremstår svært avvisende og som det er et gedigent brydderi at noen er på kontoret hans. Opplever heller ikke at han setter seg inn i hva pasienten feiler, men heller sender en henvisning i retningen han tror det skal.

Frekk og ufølsom

Lege: Tore Reymert Stakkevold Skrevet

Aldri fått kjemi med ham. Han ser deg ikke som person, han ser på deg som ett problem og det ser ut til at han virkelig hater jobben sin, selv ved de letteste "problemstillinger" virker det som han mistrives.

Det eneste positive er at han er rask på å skrive ut resepter, sykemeldinger osv.

Strekker seg langt

Lege: Anne Olesdotter Sørland Skrevet

Jeg hadde Anne først som vikar for flere år siden, og hun "reddet" meg fra en ubrukelig fastlege som ikke gjorde det han skulle. Hun er ung, men virkelig en som er trygg i sin posisjon og virkelig gir omsorg på flere nivå til pasienter som trenger det. De som nå har henne til fastlege er VELDIG heldige. Jeg byttet da hun ikke lenger var vikaren min og er veldig fornøyd med den jeg har nå, men skulle hun forsvinne havner jeg rett tilbake til Anne. Hun er en fantastisk lege.