Ensjø Legesenter

Ensjøveien 22 0661 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Ensjø Legesenter

Veldig dyktig, omtenksom og forståelsesfull

Lege: Assim Abdullah Skrevet

Han er den beste og flinkeste legen, jeg har møtt. Han tar seg god tid til å lytte på deg, samtidig prøver å finne løsning for deg. Det gjelder ikke bare generelt forskjølelse men eventuelt om din psykisk helse. Han sender deg videre for å kartlegge dine problemer og eventuelt å finne løsninger og for at du blir tatt alvor på :-)

Min fastlege og han deler pasientlister og det mener er at han er alltid til å hjelpe deg.

Han ringer deg og spør om det går bra med deg for å følge deg godt på :-)

Beste lege og beste person som alltid setter pasienten sin først :-)

Veldig dårlig lege!

Lege: Shruti Prabhu Singh Skrevet

Jeg hadde hu som lege i ca ett år. Jeg var ikke en som løp ned dørene, men kom når jeg var så syk at jeg trengte antibiotica etc. Hun viste lite empati ved de utfordringene jeg brakte til bordet, så nesten ikke på meg under konsultasjonen og fikk meg til å føle meg lite verdig som menneske. Hun stilte også ved to anledninger spørsmålstegn ved mine symptomer på en slik måte at det virket som hun ikke trodde på meg. Da jeg sa jeg ikke følte vi hadde god kommunikasjon, svarte hun skarpt ‘hva er det du mener med det?’.
Finn dere en annen lege!

tid for pasienten

Lege: Svein Erling Hamnes Aaberge Skrevet

Svein Aaberge lytter og tar seg tid til pasientene sine. Han er nøye, imøtekommende og også teknisk versert.

Vennlig og hjelpsom

Lege: Ali Zia Ullah Skrevet

Tar seg god tid, er ivaretagende og kunnskapsrik. Føler meg betrygget etter konsultasjon. Anbefaler.

Bästa fastlegen i Oslo

Lege: Ali Zia Ullah Skrevet

Når du besöker Ali så känner du dig bemött och gott ivaretatt. Han ser dig och er intresserad i att hjälpa dig som kund. Vis de er så att du er på jakt efter en ny fastlege og kommer bort i han så kan jag med 100% sikkerhet si at du aldrig kommer bytte han bort. Jag kommer fixa så hela familjen bytter til han. 10/10 på ALLT! /Tacksam Svensk.