Ørmelen Legesenter

Tangenveien 5 7651 Verdal

Siste vurderinger av behandlere ved Ørmelen Legesenter

Kunnskapsrik.

Lege: Eirik Røvde Solberg Skrevet

Han var litt vanskelig å snakke med tidligere, satt mye med ryggen til og så på dataskjermen. Han har blitt mye flinkere til å kommunisere nå, han følger meg opp, tar initiativ og forklarer.

Lege?

Lege: Benedicte Agdestein Skrevet

Mine erfaringer med denne personen har ikke vært positive. Man blir ikke behandlet som et medmenneske og heller ikke serriøst. Sitter igjen med flere dårlige opplevelser etter å ha vært i kontakt med vedkommende.
Uproffessionell og userriøs person som leker med mennesker.

Faglig svært dyktig og tillitsvekkende

Lege: Sunniva Nyberg Karlsen Skrevet

Hun er faglig meget kompetent og har en usedvanlig evne til å lytte til de problemene jeg forteller om. Jeg har alltid følt meg velkommen og godt behandlet ved besøkene, og har alltid fått meget god hjelp. Jeg har også alltid hatt full tillit til at de behandlingene hun har anbefalt, er de beste.

En av de bedre legene jeg har hatt kontakt med.

Lege: Eirik Røvde Solberg Skrevet

Uten tvil faglig dyktig. Ser mange klage over at han prater lite. Men er du bra til å prate litt selv så gir han gode svar og råd.

Profesjonell og behagelig

Lege: Eirik Røvde Solberg Skrevet

Solberg småprater ikke stort, virker som han vektlegger effektivitet og fag i stedet. For meg som ikke går til legen for å småprate, har jeg egentlig ikke noe negativt å si i det hele tatt.