Brobekk legekontor

Erich Mogensøns vei 38 0594 Oslo

• Allmennlegespesialist og fastlege
  • Allmennlegespesialist og fastlege

Siste vurderinger av behandlere ved Brobekk legekontor

Meget fornøyd

Lege: Atif Abbas Skrevet

Er veldig fornøyd med både lege og sekretær. Akif(vikar for Atif), lytter og sjekker veldig godt. Jeg føler at jeg kan komme til denne legen å bli frisk, ikke bare bortkasta tid.

Men jeg har kommet hit flere ganger og må dessverre si at jeg MINST venter én time før jeg blir ropt inn.

Ellers er jeg VELDIG fornøyd.

Tilgjengelig og effektiv

Lege: Atif Abbas Skrevet

Kort ventetid, får hjelp til det jeg trenger når jeg trenger det. Enkle og greie konsultasjoner, akkurat sånn en fastlege skal fungere i 2018.

Fungerer dårlig sosialt

Lege: Faiza Abbas Skrevet

Fikk legen som fastlege etter at min tidligere fastlege gikk av med pensjon. Har vært hos henne ved flere anledninger og inntrykket har dessverre bare blitt dårligere. Hun fungerer dårlig sosialt, er dårlig til å forklare hva hun mener, forklarer i korte setninger. Viser liten vilje til å sette seg inn i sykdomsbildet. Generelt sett lite hjelpsom og hyggelig lege. Har hatt flere timer hos henne nå, men valgte tilslutt å bytte fastlege.

Kynisk og dårlig sosialt

Lege: Atif Abbas Skrevet

Har hatt denne legen flere enkelttimer når min fastlege var borte. Forsøkte å gå til han flere ganger for å se om inntrykket mitt endret seg. Det gjorde det ikke. Virker som han fokuserer først og fremst på å ha flest pasienter, bruke minst mulig tid, og fakturere kunden for hver minste detalj. Deretter er fokuset på å gjøre jobben som lege. Men også her viser han liten vilje til å sette seg inn i situasjonen og en kombinasjon av at han er dårlig til å forklare og ikke klarer å utdype ved oppfølgingsspørsmål. Etter flere timer hos denne legen reserverte jeg meg for å få timer hos han.

Trygg, vennlig, kunnskapsrik

Lege: Atif Abbas Skrevet

Vi møtte Abbas på seksukerskontrollen for vår baby ved helsestasjonen, og fikk et veldig godt inntrykk av ham. Faktisk så godt at mor og sønn ønsket å ha ham som fastlege og byttet. Abbas er vennlig, lyttende og svært profesjonell. Abbas er en lege å anbefale.