Tannakutten – Oslo Private Tannlegevakt

Telefonnummer815 00 345815 00 3 ...
Hansteens Gate 3 0253 Oslo
Tannakutten – Oslo Private Tannlegevakt holder til i Oslo

Siste vurderinger av Tannakutten – Oslo Private Tannlegevakt

Profesjonell og omsorgsfull

Tannlege: Huong Maria Ngoc Thi Pham Skrevet

Jeg var hos Maria for å operere ut visdomstenner. Jeg fikk inntrykk av henne som tillitsvekkende, profesjonell, dyktig og samtidig også medmenneskelig og omsorgsfull. Hun forberedte meg på hva jeg kunne forvente meg på en fin måte, og opptrådde empatisk hele veien. Hun var effektiv i utførelsen, og gav oppmerksomhet til hvordan jeg hadde det. Jeg syntes det var veldig smart hvordan hun dirigerte oppmerksomheten min til kroppen/pusten, da dette virker beroligende. Prosedyren kunne ikke blitt utført på en bedre måte!

Super tannlege

Tannlege: Anders Øren Skrevet

Jeg sliter med tannlegeskrekk og har derfor unngått å gå til tannlegen i mange år. Fikk Anders anbefalt, har nå gått jevnlig i tre år. Veldig dyktig og behagelig tannlege.

Profesjonell, dyktig og tillitsvekkende

Tannlege: Huong Maria Ngoc Thi Pham Skrevet

Jeg har operert ut to litt kronglete visdomstenner hos Maria. Opplevde Maria som profesjonell, dyktig og tillitsvekkende. Jeg følte meg trygg i hennes hender og ivaretatt på en god måte. Anbefaler Maria på det sterkeste.

🦷👏😃

Tannlege: Helle Nyhuus Skrevet

Tannlegeskrekken startet hos skoletannlegen, ville trekke alle tenna å få gebiss for å slippe å gå dit mer. Idag er jeg glad jeg fortsatt har mine egne tenner. Fikk for mange år siden anbefalt å prøve Helle. Så jeg gjorde, og har ikke angret en dag, sitter fortsatt med mine egne gode tenner og de skal få være der. Har anbefalt henne til flere og spesielt til de, som meg, har hatt frykt for tannlegen. Blide og imøtekommende alle som er der, her kan en faktisk glede seg til tannlegetimen... isteden for å bruke tid på å grue seg... 🦷👍😊

Den beste tannlegen jeg har hatt

Tannlege: Helle Nyhuus Skrevet

Den beste tannlegen jeg har hatt bare minus at jeg ikke fant hun for 30 år side, hun holder hva hun lover og er super flink og veldig hyggelig