Tannakutten

Telefonnummer815 00 345815 00 3 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Hansteens Gate 3 0253 Oslo
Tannakutten holder til i Oslo

Tips oss om tannlege som mangler.

Ingen prisinformasjon er registrert på denne klinikken.

Siste vurderinger av Tannakutten

JEG ANBEFALER MIN TANNLEGE

Tannlege: Helle Nyhuus Skrevet

Jeg begynte hos Helle for svært mange år siden, og har gått i Hansteens gate fra starten av. Helle er en førsteklasses tannlege og en svært likandes sådan! Og med en innholdsrik cv hvis man vil lese den.

I tillegg til vanlig sjekk og vedlikehold med plombering av hull, har Helle også satt inn kroner og utført broarbeid mm på meg.

Imøtekommenhet og fleksibilitet er viktig når det oppstår en akutt situasjon. En gammel plombe skades, en del av en tann faller av, smerter oppstår – noe må gjøres! Jeg ringer og får et raskt innsmett med nødvendige inngrep. Deretter oppfølgingstime etter behov. Godt å vite når noe skjer!

Jeg blir meget godt ivaretatt hos Helle og ved den klinikken hun leder, og har alltid vært fornøyd med tannbehandlingen.

Dyktig, serviceinnstilt og hyggelig personale - på telefon, ved fremmøte og ved assistanse for Helle.

Når jeg går ut i hverdagen igjen etter fullført time, er jeg ofte i litt løftet stemning – det er helt sant!

Ingen over, ingen ved siden.

Tannlege: Helle Nyhuus Skrevet

Helle Nyhus er uten tvil den beste tannlegen i Oslo. Hun er høyt faglig kompetent, samtidig som hun er utrolig hyggelig og oppmerksom.

Det er alltid god stemning på arbeidsplassen hos Tannakutten og man føler seg velkommen, trygg og ivaretatt på en profesjonell måte.
I tillegg er det sentral beliggenhet i Vika.

Jeg kommer aldri til å bytte tannlege. Helle er nummer 1.

Fantastisk tannlege!

Tannlege: Shilpi Midha Skrevet

Har gått til Shilpi et par år nå og det er like fantastisk hver gang. Hun er rolig og utrolig fagdyktig, og tar seg god tid til å forklare og høre på hva du har å si.

Har operert 3 av mine 4 visdomstenner hun henne, helt smertefritt og strålende fornøyd med det.

I resepsjonen møter man på mange hyggelige mennesker som tar det godt i mot! I tilleg får man som oftest time veldig raskt som er et STORT pluss i en travel hverdag, hvor tann smerter skulle komme brått på!

Anbefaler dette tannlege kontoret på det sterkeste!

Sterk anbefaling

Tannlege: Helle Nyhuus Skrevet

Helle Nyhuus er ved siden av å være den teknisk beste tannlegen jeg har blitt behandlet av, også en varm og empatisk person. I tillegg har hun forstått at den pedagogiske delen av det å være tannlege(fortelle hva som skjer og hvorfor, f.eks) er viktig for opplevelsen.

For min del oppleves hennes behandlinger som totalt smertefrie - noe som jeg ikke kan si om tidligere tannlegeopplevelser.

Hun er også en god sjef. Noe som merkes på stemningen på arbeidsplassen.

Løp og borr!!!

Anbefales!! Rolig, vennlig, forsiktig og faglig dyktig.

Tannlege: Helle Nyhuus Skrevet

Tannlege Helle Nyhuus anbefales på det varmeste. Faglig dyktig (se http://www.tannakutten.no/ for hennes CV) - du er i trygge hender.

Helle forklarer og inkluderer deg som pasient; hun skaper ro. Jeg har mild odontofobi og har vært godt fornøyd med mine tidligere tannleger, men Helle løftet likevel listen til et nytt nivå. Meget behagelig stol og lysforhold, fikk god, nyttig informasjon om mine tenner som jeg ikke har hørt (eller forstått) tidligere. Ble ikke anbefalt mer behandling enn nødvendig. Helle rettet feil som hun oppdaget at en annen tannlege hadde gjort uten å gjøre noe sak ut av det. Tanna føltes og så mye bedre etterpå.

Som pasient, merker man også stemningen på kontoret. Her var det svært god stemning blant de ansatte - tannhelsesekretæren ga en betryggende inntrygg som faglig dyktig, rolig, positiv og vennlig. Alt for mange gjemmer seg bak glassvinduer - ikke her.

Jeg tørr nesten ikke si det, men prisen var overraskende lav også sammenlignet med de forrige tannlegebesøkene. Prisinformasjon er lett tilgjengelig.

Nesten så jeg gleder meg til neste behandling ;). Kan virkelig anbefales på det varmeste.