Colosseumklinikken Allmennseksjonen

Sørkedalsveien 10 C 0369 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Colosseumklinikken Allmennseksjonen

ikke beste legen jeg har møtt !!

Lege: Dagfinn Sverre Aarskog Skrevet

Litt vanskelig komunikasjon .. har angst måtte vente 1 time og 15 min på komme inn til legen ikke lett !!

kommer aldri til å bytte fastlege:-)

Lege: Henrik Steenfeldt-Foss Skrevet

Dr. Henrik er en utrolig dyktig lege som gjør alt han kan for sine pasienter! Han er lyttende, forståelsesfull og behagelig å snakke med. Barna setter også veldig stor pris på han.

Omsorgsfull og svært troverdig lege

Lege: Henrik Steenfeldt-Foss Skrevet

Dr. Henrik er uvanlig. Han husker sine, er uhøytidelig og likevel svært seriøs. Han er et menneske og en dyktig lege som får kontakt med alle. Om timeplanen er full, er det likevel plass på venteværelset, og han gjør alt han kan for å hjelpe.

God lege som lytter og gjør det beste for pasienten

Lege: Henrik Steenfeldt-Foss Skrevet

Men til tross for det er han stort sett alltid forsinket.

Beste legen EVER !!!

Lege: Dagfinn Sverre Aarskog Skrevet

Fantastisk lege!!! Trodde ikke det fantes så bra leger etter at jeg tilfeldig "møtte" han på legevakten for noen år siden. Da ville han følge meg opp etter behandlingen jeg fikk der, for å se om medisinene jeg den gang fikk var riktige for meg. Hadde da en annen fastlege som jeg aldri fikk time til (dermed måtte dra til legevakta). Aarskog bryr seg virkelig om alle, forståelsesfull og en veldig god lytter. Når vi er hos han så vet vi at vi er i de beste hender.
Byttet lege tvert etter dette, og har hatt han siden. Nå har hele familien min han, og vi alle har bare en ting å si.. FANTASTISK!!!! 5 stjerner fra meg :)