Smestad Legesenter

Sørkedalsveien 90b 0377 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Smestad Legesenter

Trygg og kunnskapsrik. Fantastisk lege .

Lege: Just Martin Aaserud Skrevet

Jeg er heldig som har en slik lege. Han har vært min lege i snart 40 år. En lege man kan snakke med også.

Kunnskapsrik og vennlig

Lege: Christian Wilhelm Biermann Skrevet

Jeg har hatt Biermann som lege helt siden de startet opp på slutten av 80-tallet.

Han har hele veien vært en stor trygghet for meg gjennom hans kunnskapsrikhet og vennlige innstilling.

Jeg føler meg møtt, respektert og trygg på hans råd. Når han henviser meg til spesialister er også de av samme kaliber, han vet hvem de gode spesialistene er og sender deg dit.

Da jeg var barn hadde jeg en uvanlig, men farlig sykdom som legene på senteret snappet opp og uten å overdrive reddet livet mitt. En diagnose mange leger ville oversett.

Påberegn litt ventetid da de ofte henger litt etter, men det er mer enn verdt det for den tryggheten man får av en så faglig sterk behandler.

Møter meg alltid med et smil og et håndtrykk. Gruer meg til han skal pensjonere seg og jeg må gå over til en annen lege.

Meget dyktig og hyggelig lege

Lege: Christian Wilhelm Biermann Skrevet

En dyktig og meget lyttende lege. Tar dine problemer på alvor, og følger opp. Nøler aldri med å sende deg til spesialist når han føler at det er riktig.

Meget dyktig og ansvarsfull lege

Lege: Marianne Hjortdahl Skrevet

Meget dyktig lege som tar ansvar og følger opp sine pasienter. Hun er faglig oppdatert og bruker både sin egen og andres kompetanse om nødvendig. I tillegg er hun hyggelig og tar seg tid til å lytte. Hos Marianne kan man være trygg på å være i de beste hender.

Godt ivaretatt

Lege: Just Martin Aaserud Skrevet

Har hatt Aasterud som fastlege i ca. 30 år, og er veldig fornøyd. Har alltid følt tryggheten og støtten han gir meg.