Smestad Legesenter AS

Telefonnummer23 25 44 4423 25 44 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Sørkedalsveien 90b 0377 Oslo

Siste vurderinger av Smestad Legesenter AS

Lege: Camilla Rønningen Ystborg Skrevet

Camilla behandler meg som en god nær venn som hun bryr seg om. Hun er tvers gjennom proff i alt hun gjør, og hun viser tydelig at hun forstår hva som foregår, hun er flink til å henvise videre, hun tar seg tid til å lytte og forklare (alltid på en måte man kan forstå). Jeg er utrolig takknemlig for å ha henne som fastlege!

Er grundig, tar initiativ og følger opp

Lege: Marianne Hjortdahl Skrevet

Jeg ble anbefalt Marianne Hjortdahl av min nå pensjonerte fastlege gjennom over 30 år. Opplever henne meget grundig, oppdatert og initiativrik. Og ikke minst svarer hun på henvendelser og følger opp. Tilitts-vekkende og hyggelig er også ord som beskriver mitt inntrykk av min nye fastlege. Det betyr mye å oppleve å bli sett, hørt og tatt på alvor.

Trygg og rolig

Lege: Just Martin Aaserud Skrevet

Solid og trygg lege, over gjennomsnitt interessert og empatisk. Stort sett meget fornøyd.
Hadde ønsket meg en noe lettere tilgang for raskt spørsmål.

Bedre lege finner du ikke!

Lege: Camilla Rønningen Ystborg Skrevet

Camilla kan anbefales på det varmeste. Hun lytter, tar deg på alvor og gir deg et klart svar. Man merker at hun er veldig trygg i jobben sin og har mye kunnskap. Liker at hun er så konkret og effektiv, men samtidig føler man seg veldig i varetatt og er ikke redd for å spørre om det er noe jeg lurer på!

Bra leger, elendig serviceinnstilling på øvrige ansatte

Lege: Just Martin Aaserud Skrevet

Åpningstid på tlf på dette legesenteret er 8 - 11 og 13-14. Ja, de har alternativer som SMS, men jeg tillot meg å klage på dette skriftlig.

Dagen etter, da jeg har time, blir jeg irettesatt av resepsjonsdama. Med 39 i feber, skulle hun diskutere alternativer til telefon med meg - med det jeg oppfattet som nedlatende tone.

Det skal også nevnes at samme vedkommende tidligere har avvist min mor da hun hadde infeksjon i øyet.

Legene er bra, men det virker som om de har gitt resepsjonistene for mye makt, og ikke takler kritiske tilbakemeldinger.

Ender nok med bytte av fastlege for meg. Synd.