Smestad Legesenter AS

Sørkedalsveien 90b 0377 Oslo

Siste vurderinger av Smestad Legesenter AS

Klok og vennlig

Lege: Just Martin Aaserud Skrevet

Har hatt Just Aaserud som lege hele livet. Jeg har alltid hatt mulighet til å komme med store og små spørsmål. Jeg får alltid ærlige tilbakemeldinger, men på en proff og god måte. Han er alt en trenger av en fastlege - pluss mer.

En lege som gjør alt for å hjelpe!

Lege: Camilla Rønningen Ystborg Skrevet

Camilla tok seg tid og gjorde sitt ytterste for å hjelpe datteren min på 9 måneder en gang fastlegen hennes ikke var tilstede. Empatisk, dyktig, lyttende og nøye. Anbefales på det sterkeste!

En flott lege!

Lege: Marianne Hjortdahl Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Marianne. Hun fulgte meg kjempegodt opp da jeg var gravid, og har alltid gjort sitt ytterste for å hjelpe både meg og datteren min etter at hun ble født. En grundig, dyktig og empatisk lege jeg vil anbefale på det varmeste!

Den beste legen!

Lege: Christian Wilhelm Biermann Skrevet

Jeg har benyttet Dr. Biermann som min fastlege siden 1986, og er svært fornøyd med ham. Han er faglig dyktig og flink til å lytte. Mine barn har valgt å benytte ham etter min anbefaling, og jeg ville ha gitt tilsvarende anbefaling til andre.

God lege med riktig fokus - å få deg som pasient frisk på mest effektiv måte

Lege: Marianne Hjortdahl Skrevet

Marianne er en fastlege jeg trives veldig godt med. Hun er lett å prate med, gjør grundige undersøkelser, tar kontakt med andre spesialister der det dukker opp ting hun føler behov for et ekstra øye på, henviser til spesialister og følger opp.

Den faste vikaren hennes Dr.Bjørneboe er også en veldig flott lege som følger opp. Føler meg alltid godt ivaretatt av dem begge to.