Smestad Legesenter AS

Tlf: 23 25 44 44 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Smestad Legesenter AS

Lett å samarbeide med.

Lege: Marianne Hjortdahl Skrevet

Har hatt Marianne som fastlege et par år nå, og er svært godt fornøyd. Tilgjengelig når noe er viktig, ikke minst via det nye e-konsultasjonssystemet. Lett å forholde seg til. Er uvanlig god på psykiske lidelser.

Kunnskapsrik og serviceminded

Lege: Christian Wilhelm Biermann Skrevet

Har hatt Biermann som familielege siden 1985. En lege som alltid stiller opp, som tar seg tid og som er lyttende. Fantastisk lege!

Kjempefornøyd

Lege: Marianne Hjortdahl Skrevet

Jeg er kjempefornøyd med Marianne som min og min datters fastlege. Hun er grundig, hun lytter og er direkte. Jeg opplever henne overhodet ikke som en som skriver ut resepter og sykmeldinger i vilden sky bare for å bli kvitt pasienten fortest mulig, slik jeg har hatt det med fastleger tidligere. Hun er lett å prate med, og har masse humor!

Klok og vennlig

Lege: Just Martin Aaserud Skrevet

Har hatt Just Aaserud som lege hele livet. Jeg har alltid hatt mulighet til å komme med store og små spørsmål. Jeg får alltid ærlige tilbakemeldinger, men på en proff og god måte. Han er alt en trenger av en fastlege - pluss mer.

En lege som gjør alt for å hjelpe!

Lege: Camilla Rønningen Ystborg Skrevet

Camilla tok seg tid og gjorde sitt ytterste for å hjelpe datteren min på 9 måneder en gang fastlegen hennes ikke var tilstede. Empatisk, dyktig, lyttende og nøye. Anbefales på det sterkeste!

En flott lege!

Lege: Marianne Hjortdahl Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Marianne. Hun fulgte meg kjempegodt opp da jeg var gravid, og har alltid gjort sitt ytterste for å hjelpe både meg og datteren min etter at hun ble født. En grundig, dyktig og empatisk lege jeg vil anbefale på det varmeste!

Den beste legen!

Lege: Christian Wilhelm Biermann Skrevet

Jeg har benyttet Dr. Biermann som min fastlege siden 1986, og er svært fornøyd med ham. Han er faglig dyktig og flink til å lytte. Mine barn har valgt å benytte ham etter min anbefaling, og jeg ville ha gitt tilsvarende anbefaling til andre.

God lege med riktig fokus - å få deg som pasient frisk på mest effektiv måte

Lege: Marianne Hjortdahl Skrevet

Marianne er en fastlege jeg trives veldig godt med. Hun er lett å prate med, gjør grundige undersøkelser, tar kontakt med andre spesialister der det dukker opp ting hun føler behov for et ekstra øye på, henviser til spesialister og følger opp.

Den faste vikaren hennes Dr.Bjørneboe er også en veldig flott lege som følger opp. Føler meg alltid godt ivaretatt av dem begge to.

Vi vil ikke ha noen annen lege.

Lege: Christian Wilhelm Biermann Skrevet

Vi har hatt Chr. W. Biermann som fastlege for alle i vår familie siden 1985. Alle i familien har blitt meget godt tatt vare på. Han er meget grundig og følger alltid opp når en av oss er syke. Min kone, for eksempel, har en meget sterk astma, og hadde det ikke vært for Biermann, hadde hun nok ikke vært blant oss i dag. Akutt-timer har som regel gått greit på dagen.

Vi føler oss trygge når vi har Biermann som fastlege. Han har lang erfaring, er til enhver tid oppdatert, er meget dyktig og super-grundig.

Legesenteret er delikat og har hyggelige og kompetente legesekretærer, og både senteret og Dr. Biermann kan anbefales på det varmeste.

Informativ og grundig.

Lege: Christian Wilhelm Biermann Skrevet

Familien har hatt dr.Biermann som fastlege i mange år. Vi blir godt tatt vare på, både av Biermann og resten av personalet. De gangene vi har hatt behov for å få time på dagen,har det alltid ordnet seg. I de tilfellene må en regne med noe ventetid!
Biermann er imøtekommende, lyttende, empatisk, informativ og grundig. Han følger alltid opp videre i behandling, opptatt av å løse problemer og rask med tilbakemelding, av og til med sms.
Vi føler virkelig trygghet og gjensidig respekt.
Vi kan på det varmeste anbefale Christian Biermann som fastlege!

Fokusert på å få timen ferdig

Lege: Marianne Hjortdahl Skrevet

Jeg har gått tilbake til tidligere fastlege, og belager meg heller på litt lengre reisevei, etter å ha vært tilknyttet Marianne og Smestad legesenter i en tid. Det første som møter deg som pasient på venterommet er et skilt som sier at det er kun tillatt med en sak per time. Det synes jeg ikke legger opp til en helhetlig vurdering av pasientene, flere ting kan jo i sin helhet knyttes til et tilfelle etc. Synes dette senteret faller under pågående debatt rundt uheldig organisering av fastlegeordningen, der fokus er å få mange pasienter gjennom på kort tid. Da vil jeg heller ha en lege som har litt lengre ventetid på venterommet, men som jeg faktisk føler har tid til meg når jeg kommer inn.

Den beste legen jeg har hatt

Lege: Christian Wilhelm Biermann Skrevet

Jeg har vært pasient hos Dr. Biermann siden 1988, og har hele tiden følt meg trygg og ivaretatt som pasient.

Dr. Biermann er faglig dyktig, hyggelig, empatisk, lyttende og har aldri vært redd for å søke annen vurdering om det er noe han mener spesialister kan mer om.

Jeg har aldri hatt problemer med å få snakke med Dr. Biermann over telefonen, men har full forståelse og respekt for at han kan være opptatt med andre pasienter, slik at det ikke passer å prate akkurat når det passer meg.
Dette kalles å ha respekt for noen som hjelper syke mennesker - og for deres tid også.

Det er alltid noen som føler seg viktigere enn andre, og som er vant til å få tid og oppmerksomhet omgående - og slike mennesker er ofte kritiske når deres behov ikke umiddelbart blir dekket. Det er derfor viktig at en lege iblant får lov å sette ned foten og be om at disse respekterer at andre også har et behov for, og krav på hjelp.

Ved akutt behov for lege, er det mulig å kunne komme til Dr. Biermann på dagen, men da må man selvsagt påregne ventetid - slik det også er på akuttmottak på private sykehus.

Som konklusjon kan jeg på det sterkeste anbefale Dr. Biermann og si at man som pasient er i de aller beste hender.

Topp lege !!

Lege: Christian Wilhelm Biermann Skrevet

Hadde jeg hatt det minste å klage på hadde jeg ikke fortsatt med en flott lege i over 25 år !

Han følger alltid opp.
Er det det noe de ikke finner svar på sendes jeg umiddelbart videre.

Jeg har ingen forståelse for noen av de negative innleggene jeg har lest om han .

Tror noen får se litt nærmere på egen adferd.

Dyktig, lyttende og serviceminded

Lege: Christian Wilhelm Biermann Skrevet

Biermann har vært familiens fastlege siden 85. En fantastisk lege, kompetent, oppdatert og med solid kunnskap om spesialister. Han er serviceminded og helhetstenkende. Kort sagt super lege og medmenneske med topp kollegaer rundt seg på Smestad legesenter. Mine beste anbefalinger.

Veldig fornøyd!

Lege: Camilla Rønningen Ystborg Skrevet

Camilla er en kjempeflink lege. Hun tar deg på alvor, gjennomfører alle tester som trengs, lytter og viser at hun bryr seg.

Super fastlege

Lege: Marianne Hjortdahl Skrevet

Fremstår svært dyktig, seviceinnstilt, respektfull og god til å kommunisere. Mye erfaring med å behandle barn.

Svært dyktig

Lege: Camilla Rønningen Ystborg Skrevet

Legen er den beste jeg har hatt. Tar henvendelser på dypeste alvor og gir snarlig tilbakemelding etter blodprøver ol.

Svært misfornøyd med denne legen

Lege: Marianne Hjortdahl Skrevet

Min mann og jeg skiftet dessverre fastlege da hennes adresse var næmere vårt bosted i forbindelse med flytting. Ble svært overrasket da vi fant ut at epikrisene vi leverte ikke var lest da vi var der, og vi hadde begge alvorlige diagnoser siste året... det ble ikke målt blodtrykk heller ved første konsultasjon. Ved bestilling av ny time nå fikk vi bekreftelse om samme dato og tidspunkt noe som vel ble bekreftet feil da kun min mann fikk påminnelsen om time pr.sms i dag

Den beste fastlegen jeg noen gang har hatt!

Lege: Camilla Rønningen Ystborg Skrevet

Varm, dyktig, nøye, lydhør og effektiv. Medmenneske og fagperson i ett. Flink med både store og små. Anbefales på det varmeste!!!

BESTE fastlegen !!

Lege: Just Martin Aaserud Skrevet

Jeg er så sinnsykt fornøyd med min fastlege, jeg kunne ik bedt om en bedre fastlege,.. jeg har vært innom veldig ofte med tanke på skade på skulder som jeg har hatt over flere år, og da jeg ville bli henvist til spesialist ang en nese operasjon, tok det meg maks 1 uke så fikk jeg time. en lege som lytter og virkelig tar vare på pasientene sine.. jeg vil anbefale Just M aaserus til alle, for dette er en virkelig helt fantastisk fastlege. vil aldri bytte, selvom jeg bor på andre siden av byen!

minus: En av de som sitter i skranken som tar i mot telefoner osv, er som regel veldig sur og irritererer seg over veldig mye, også er hun veldig uhøfelig.