Smestad Legesenter

Sørkedalsveien 90b 0377 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Smestad Legesenter

Ærlig, engasjert og en god støtte

Lege: Christian Wilhelm Biermann Skrevet

Christian har både mye og god energi. Han deler morsomme historier, lytter når jeg snakker og er støttende hvis jeg trenger det. Det beste er at han også er veldig ærlig, hvis han må. Han fulgte meg opp gjennom to graviditeter, den ene under pandemien. Da var han uvurderlig. Det virker som at han liker jobben sin.

Lite service innstilt legekontor

Lege: Christian Wilhelm Biermann Skrevet

Ok lege, men veldig lite behjelpelig legekontor. Hjelper ikke pasienter når legen har gjort feil og alltid forsinket.( ca 1time)

Trygg og klok

Lege: Just Martin Aaserud Skrevet

Solid falling tyngde, kan alle felt, topp service. Lytter, husker, gir gode råd. Ser deg i et helhetsbilde.

Dyktig, informativ og lyttende lege

Lege: Christian Wilhelm Biermann Skrevet

En dyktig lege som lytter og tar dine problemer på alvor, og følger opp. Nøler aldri med å sende deg til spesialist når han føler at det er riktig eller ber en kollega å ta en ekstra titt.
Jeg har hatt Biermann som fastlege fra 1999 og alle mine barn har også ham som fastlege. Barna har hatt en annen fastlege en periode pga lang reisevei, men måtte bytte pga ingen annen kan måle seg med Chr. Biermann. Gruer meg allerede at han kommer at pensjonere seg någon gang i fremtiden. Han har ellers også meget bra personal i klinikken og jeg må spesielt gi ros til helsesekretær Marie, altid like professionel og hyggelig.

Fantastisk lege

Lege: Just Martin Aaserud Skrevet

Han har fulgt meg på en varm måte gjennom to svangerskap og ellers annen sykdom, og er helt fantastisk. Flink til å forklare og flink til å lytte. Tar både psykiske og fysiske utfordringer på alvor og gir seg ikke før man er i god form og tilbake på jobb. Alle burde ha en fastlege som han. Profesjonell, samtidig som det er en spøk eller historie på lur. Vi bor på andre siden av byen, men kommer aldri til å bytte til en lege nærmere oss.