Smestad Legesenter

Sørkedalsveien 90b 0377 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Smestad Legesenter

Godt ivaretatt

Lege: Just Martin Aaserud Skrevet

Har hatt Aasterud som fastlege i ca. 30 år, og er veldig fornøyd. Har alltid følt tryggheten og støtten han gir meg.

Omsorgsfull og kompetent

Lege: Marianne Hjortdahl Skrevet

Jeg har hatt Marianne som lege i 6-7 år, og har vært veldig fornøyd gjennom hele denne tiden. Ved regelmessige kontroller under svangerskap fikk jeg særlig et godt inntrykke av Marianne som omsorgsfull, forståelsesfull og kompetent. Hun fulgte meg gjennom hele svangerskapet og senere også mitt barns første par leveår, og jeg har følt meg godt ivaretatt.

Jeg har måttet bytte fastlege på grunn av flytting og ugrei reisevei, og kommer virkelig til å savne Marianne.

Åpenhjertlig og lyttende/interessert.

Lege: Just Martin Aaserud Skrevet

Har hatt Just som fastlege i 40 år, og han tilfredstiller alle behov. Noe småplukk, men det er innafor. Deilig med en lege som husker meg og mitt (forberedt) og som tar seg tid til et element av «prat», tom en god historie!
Trygg!!

Beste fastlegen

Lege: Just Martin Aaserud Skrevet

Har hatt Just som fastlege i 7 år og jeg har bare positivt og si om han. Han er super dyktig faglig, og en som lytter og forstår. Har nå flyttet til andre siden av Smestad, men valgt og fortsatt beholde han som fastlege.

Dyktig og hyggelig

Lege: Marianne Hjortdahl Skrevet

Skaffet meg Marianne som fastlege basert på alle de gode tilbakemeldingene jeg leste her, og kan bare bekrefte alt godt! Hun er dyktig og effektiv, men uten at det oppleves som at pasienten skal raskest mulig ut. Stor bonus at hun også er både hyggelig og morsom :)
Vil fortsette å gå til henne om jeg flytter lengre unna i fremtiden.