Smestad Legesenter

Sørkedalsveien 90b 0377 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Smestad Legesenter

Beste legen jeg har hatt!

Lege: Marianne Hjortdahl Skrevet

Hun er veldig direkte, pakker ikke ting inn, rask i vurdering. En veldig dyktig og oppegående lege som jeg har lett lenge etter. Så syns det er veldig kjedelig at hun nå slutter på romsås. Men ønsker henne masse lykke til!!

For 'fersk'

Lege: Marianne Hjortdahl Skrevet

Sitter altfor mye med ryggen til å trykker på pc. Og synes som de har lite tid til å høre på hva man har å si om egen helse..

Veldig hyggelig og flink lege, men dårlig kapasitet på tlf / kontorpersonell

Lege: Christian Wilhelm Biermann Skrevet

Biermann er svært hyggelig og flink og tar seg alltid god tid til pasienten som er inne hos ham. Han virker kunnskapsrik og interessert.

Ulempen ved dette er at du ofte må vente 30 min + på å komme inn, selvom du har en av de første timene på morgenen.

Smestad legekontor har ellers for dårlig kapasitet på telefonhenvendelser, og det bør de forbedre. Jeg har ventet i 1 time og 15 minutter på å komme igjennom på tlf for å få en henvisning.

Dyktig diagnostiker med solid bedside manners

Lege: Just Martin Aaserud Skrevet

Just har vært lege for min familie siden vi flyttet til Smestad for snart tretti år siden. Han har fulgt oss gjennom alle våre lidelser, store som små, og alltid vært god å ha.

Han har alltid tid til deg, og er tilstede i øyeblikket.

Det eneste jeg har å utsette, er at han kan være vanskelig å få time hos, så dersom du trenger en legetime, er det lurt å vært tidlig ute. Er det akutt får du uansett time på dagen.

Super lege

Lege: Just Martin Aaserud Skrevet

Just Aaserud er en usedvanlig hyggelig, nøye og flink lege. Han tar vennlig i mot sine pasienter, opptrer rolig og tillitsfullt, er engasjert og viser innlevelse.
kan anbefales på det varmeste.