Smestad Legesenter

Sørkedalsveien 90b 0377 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Smestad Legesenter

Hun er "ung " og spørrende : hvem er dette mennesket ??

Lege: Marianne Hjortdahl Skrevet

Men det står igjen litt forming og "herding" , hun er den første av mine fastleger jeg tror på , men vi "slåss" så "busta fyker "
Hun kan bli veldig bra !!

Jeg er 74 år , altså , levet en stund !!!!

Finnes ikke bedre lege...

Lege: Just Martin Aaserud Skrevet

Jeg har brukt Just siden 94/95. Og alltid blitt godt ivaretatt. Han er faglig dyktig og utstråler en ro og trygghet få har. Jeg har prøvd noen andre leger opp gjennom etter hvert som jeg har flyttet rundt, men ingen er som han så jeg kommer alltid tilbake og har nå gitt opp å finne en annen. Selv om jeg har flyttet til Vestfold så har jeg valgt å beholde han som min fastlege. At jeg gidder å reise så langt for å komme til legen sier sitt om han :)

DYKTIG PÅLITELIG FLINK OG IKKE MINST HYGGELIG

Lege: Just Martin Aaserud Skrevet

ETTER OVER 25 ÅR PÅ SMEDSTAD LEGESENTER HAR JEG ALDRI OPPLEVD IKKE Å FÅ HJELP ELLER BLI TATT GODT VARE PÅ .ALLE SAMMEN ER ET UTROLIG GODT TEAM

Fantastisk faglig dyktig lege - dedikert, lyttende og en god rådgiver.

Lege: Just Martin Aaserud Skrevet

Anbefaler ham til alle jeg kjenner!
Faglig dyktig, tydelig og formidler sin kunnskap på en forståelig måte. Takk gode Just for at det finnes fastleger som deg som setter pasienten i fokus og holder så høyt kunnskapsnivå på så mange felt. Du klarer å formidle din kunnskap på en omsorgsfull måte.

En meget god lege.

Lege: Just Martin Aaserud Skrevet

Har hatt Just siden han kom Smestad Og etter den gangen er hele familien under hans vinger. Med hell. En vi stoler fullt og helt på !!!