Sandaker Legekontor

Sandakerveien 59 0477 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Sandaker Legekontor

Vennlig og imøtekommende fastlege

Lege: Bjørg Tove Bakken Skrevet

Har hatt Bakken som fastlege i åtte år. Hun tar seg god tid, og derfor klarer hun noen ganger ikke å overholde estimert timeavtale på 20 min. pr. pasient. Hun er klok, lyttende og forståelsesfull, og har et godt lag med barn. Anbefaler henne på det varmeste.

Rotete og lite effektiv

Lege: Bjørg Tove Bakken Skrevet

Jeg har hatt Dr. Bakken som fastlege i flere år og syntes hun egentlig er veldig hyggelig, men har nå sett meg lei. Hun er alltid forsinket, opp i mot en time, hun fyller sjeldent ut skjemaer/henvisninger innen tidsfristen og må purres på/minnes på.
Hvis du vil ha en koselig lege, men som du må passe på at gjør jobben sin, og har god tid, så er hun legen for deg.

Hyggelig og flink, men litt tafatt?

Lege: Bjørg Tove Bakken Skrevet

Jeg har hatt Bakken som fastlege i noen år nå, og er kronisk syk. Hun er veldig hyggelig, og tar seg tid til å svare på de spørsmålene jeg har og forklare ting.
Dessverre er hun veldig treg med papirarbeidet, og jeg kommer nå til å bytte etter å ha purret tre ganger på en henvisning hun skulle sendt etter sist time jeg hadde for nå over en måned siden. To ganger har hun ikke sendt legeerklæring til NAV etter time før jeg har purret.
Det er litt ventetid på timer, normalt et par uker, og hun er alltid forsinket.

Dyktig, grundig og omsorgsfull

Lege: Bjørg Tove Bakken Skrevet

Bakken har vært min fastlege i ca. 5 år og jeg må bare si at hun er helt fantastisk. Hun lytter, er grundig og genuint opptatt av jeg har det bra. Hun tar seg alltid god tid og spør alltid om det er noe annet etter at vi er ferdig med det jeg kom for.

Da får det heller være at det er lang ventetid inn til avtalt time og at det ikke alltid er god stemning bak glasset i resepsjonen.

Om det haster får jeg time samme dag dersom jeg ringer om morgenen. Ellers er det lang ventetid.

Anbefales på det varmeste.

Jeg stoler på henne

Lege: Bjørg Tove Bakken Skrevet

Hun henviser ved behov og en sterk faglig integritet. Hun har en rasjonell tilnærming samtidig som hun er god til å lytte.