Sandaker Legekontor

Sandakerveien 59 0477 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Sandaker Legekontor

Anbefaler ikke

Lege: Zahid Mukhtar Skrevet

Zahid Mukhtar er umulig å få snakke med på tlf. Damene i resepsjonen er alltid sure og nekter å stille spørsmål videre og gi beskjeder til Legen. Forventer en lege som er der for meg som pasient og å bli behandlet med respekt. Ubrukelig legekontor. Bytter asap.

uprofesjonell

Lege: Bjørg Tove Bakken Skrevet

Konfliktskapende pga svak rolleforståelse. Ikke åpen for andre vurderinger. Forutinntatt på andres vegne. Pasientens advokat ukritisk. Svarer ikke på brev før gjentatte purringer.

Forståelsesfull men litt distré

Lege: Bjørg Tove Bakken Skrevet

Aldri mindre enn en times ventetid på å komme inn.
Fulgte ikke opp henvisninger jeg ba om. Så jeg ble usikker, Kviet meg til å forstyrre henne og sekretærene med å mase. Jeg ga opp.
Damene bak skranken virker som de har kronisk dårlige dager.

Virker fraværende

Lege: Bjørg Tove Bakken Skrevet

Min erfaring med denne legen er som mange sier at det er lang ventetid for å komme inn, ofte flere timer. Det er jo i og for seg greit, hvis man ikke er der så ofte. Men under graviditet ble det slitsomt å sitte i timesvis.
I tillegg til at sekretærene var veldig negative, opplevde jeg at hun virker lite motivert, fraværende og distre.
Måtte alltid dobbelsjekke informasjon jeg fikk, var vanskelig å føle seg trygg på at man fikk den oppfølgingen man behøvde.

Kjempefin og varm lege

Lege: Bjørg Tove Bakken Skrevet

God lege, føler meg sett og ivaretatt. Grundig i undersøkelsen. Bruker lang tid på pasientene, så ofte litt ventetid.