Sandaker Legekontor

Sandakerveien 59 0477 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Sandaker Legekontor

en flink å dyktig lege.

Lege: Bjørg Tove Bakken Skrevet

har vært min faste lege i snart 6 år. den beste legen jeg har hatt. hun er en dyktig å flink lege. hun tar seg alltid god tid når jeg er hos henne. det jeg setter stor pris på er att hun tar seg god tid med pasientene sine. etter 6 år vet hun alt om meg å mitt liv. med det mener jeg alt. en lege jeg kan anbefale på det varmeste.

Forferdelig dårlig service og frekk dame i telefonen

Lege: Bjørg Tove Bakken Skrevet

Dette gjelder ikke Bakken, men hun som tar telefonen. Jeg fikk i dag (13.3) to varsel om inkasso på regninger jeg betalte 5. februar med referansenummer og alt slik det skal være. Jeg ringer kontoret og får etter gjentatte forsøk kontakt med dama i resepsjonen som er direkte frekk og kommer med utsagn som "Vi kan ikke stole på pasientene - du må sende kvittering" Jeg ber henne om å sjekke systemet og sier jeg vet jeg har betalt. "Det kan ikke vi stole på - det har legene gitt beskjed om". Deretter sier hun at de får mange slike telefoner og sier "Det kan godt hende du har betalt men det kan ikke vi stole på". Forferdelig dårlig møte, ikke en beklagelse å hente der. Håper legene ser verdien av å bytte ut dama i resepsjonen, hun er en dårlig representant for ellers gode leger vil jeg tro.

Verdens beste lege!

Lege: Bjørg Tove Bakken Skrevet

Jeg har gått hos denne legen i ca 10 år, og jeg kommer aldri til å bytte. Grunnen til det at hun er genuint opptatt av meg når jeg er inne hos henne- hun husker hele min historie, hva jeg holder på med, forhold rundt familien min,min sykehistorie, og hun tar seg god tid og skaper enorm trygghet- jeg har aldri følt meg så sett av en lege før. Så får det heller være slik som de andre har kommentert her inne at det til tider er litt lang ventetid- det er fordi hun er like grundig med samtlige pasienter, og jeg vet at jeg får minst like mye tid og oppmersomhet. Jeg anbefaler henne på det varmeste til alle som trenger en lege!

Fastlege gjennom 25 år...

En omsorgsfull lege,
Bruker lang tid, er flink til å lytte, men det er alltid lang ventetid på å komme inn når man har time....
Men hun er til stede, bruker den tid som jeg som pasient trenger..
Tror hun er mer glad i pasient kontakt, enn skrive arbeid, kontakt med NAV, feks..
Kan ikke tenke meg å bytte...........
...

Dårligste legen jeg har hatt

Lege: Bjørg Tove Bakken Skrevet

Har hatt denne legen i ca. 3 år. Har problemer med å komme frem på telefonen, sekreterene sier at hun skal ringe tilbake, men det gjør hun aldri.

Venter fremdeles på tilbakemelding på en operasjon, sånn 2 år etter jeg først fant ut det var nødvendig.