Sandaker Legekontor

Sandakerveien 59 0477 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Sandaker Legekontor

Usympatisk og useriøs og uprofesjonell

Lege: Kazaaf Khadim Hussain Skrevet

En svært fraværende og kald person som ikke gir deg følelsen av å bli sett. Dårlig på kommunikasjon og ingen følelse av å bli møtt. Møter opp sent til jobben. Alltid forsinkelser minst ventetid 25-50 minutter.
Forklarer veldig lite og spør meg hva som er neste når det er han som er lege og burde vite prosessen videre. Du må selv vise han hva han skal gjøre.

Har kun vært hos han 2 ganger og den første gangen ble jeg ikke møtt på en hyggelig måte. Han har null empati. Andre gangen ble jeg møtt av en skikkelig ubehagelig situasjon der han fikk meg nesten til å gråte og jeg begynte å skjelve. Han ringte en annen lege og involverte han i saken og mente at jeg var truene, når det eneste jeg sa at jeg som pasient har rett til å ta flere problemstillinger så lenge de er innenfor de 15-20 minuttene man har og at jeg har leger i familien så jeg kan også reglene her og hva man har krav på som pasient. Jeg hadde vært der i 6 minutter etter at han kom sent på jobb og mente for å kunne ta en blodprøve må jeg bestille en ny time og betale selv for alle utgiftene. Det ble en konflikt og en stor sak ut av det. Følte meg veldig uvelkommen og ikke blitt tatt på alvor, det var like før jeg begynte å gråte. Han mente at han har andre pasienter som er viktige, men er jeg ikke da også en pasient som også trenger hjelp og ikke minst er like viktig? det er derfor jeg har kommet hit for å få hjelpen jeg trenger, og ikke fordi jeg synes det er gøy å være hos legen.

Kazzaf should pay more time

Lege: Kazaaf Khadim Hussain Skrevet

He was kind, but not really pay too much attention or time on listening what I had. He sent me pills right ahead. Those sleeping pills were strong and he gave no detailed instructions so I decided not to take them. I think Kazzaf should spend more time checking things, listening and trying to explain in more detail what the treatment is.

Flink fastlege

Lege: Kazaaf Khadim Hussain Skrevet

Han tar seg tid til å lytte. Flink og forstår. Var veldig fornøyd med min gamle fastlege som gikk av med pensjon. Fornøyd så langt med min nye lege.

Arrogant

Lege: Kazaaf Khadim Hussain Skrevet

Virker arrogant. Avbryter når jeg prøver å forklare min sykdom. Han vet best.
Han startet timen med å spørre om han var min fastlege.
Fikk han som ny fastlege etter å ha hatt en fantastisk lege i mange år.
Har satt meg på venteliste hos en annen lege.

Fullstending fjern

Lege: Kazaaf Khadim Hussain Skrevet

Legen svarer ikke på henvendelser på dagesvis, holder ikke timeavtaler, ringer ikke når det er avtalt, og er vanskelig å kommunisere med. Msnge misforståelser.

Har hatt to timer med ham etter at han overtok praksisen til min forrige, fantastiske fastlege for tre mnd siden. En på telefon og en på legekontoret, samt bestilt fornyelse av resept med helseappen.

Etter å ha møtt ham personlig og sett hvor usikker, nølende, lite interessert, fjern, og kjølig han var, byttet jeg fastlege umiddelbart. Denne legen passer ikke som fastlege! Han mangler «bedside manors», kunnskap, trygghet og empati.