Sandaker Legekontor

Kontakt

Telefonnummer23 39 58 0023 39 58 ...
Sandakerveien 59 0477 Oslo
Vis kart

Tilknyttede personer

Brukernes vurderinger

Om vurderingene
Samlet vurdering
(75)
75 vurderinger
Tilgjengelighet
(56)
56 vurderinger
Tillit og kommunikasjon
(59)
59 vurderinger
Service
(58)
58 vurderinger

Siste vurderinger av behandlere ved Sandaker Legekontor

Overlegen, frekk og utydelig

Lege: Kazaaf Khadim Hussain Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Jeg opplever at han mangler kommunikasjonsevner. Det var ikke noen som helst interesse i å gi meg råd. Manglende kommunikasjonsevner gjorde at jeg opplever legen som frekk og ufhøffelig. Mangel på generell folkeskikk, som også innebærer å komme tidsnok til timen min.

Anbefales ikke

Lege: Zahid Mukhtar Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Det verste lege jeg noen ganger har møtet! Lytter ikke, blir veldig sint om du spør om noe. Uinteressert , uhyggelig , arrogant, frekk!!! Anbefales ikke!!!

Usympatisk og useriøs og uprofesjonell

Lege: Kazaaf Khadim Hussain Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

En svært fraværende og kald person som ikke gir deg følelsen av å bli sett. Dårlig på kommunikasjon og ingen følelse av å bli møtt. Møter opp sent til jobben. Alltid forsinkelser minst ventetid 25-50 minutter.
Forklarer veldig lite og spør meg hva som er neste når det er han som er lege og burde vite prosessen videre. Du må selv vise han hva han skal gjøre.

Har kun vært hos han 2 ganger og den første gangen ble jeg ikke møtt på en hyggelig måte. Han har null empati. Andre gangen ble jeg møtt av en skikkelig ubehagelig situasjon der han fikk meg nesten til å gråte og jeg begynte å skjelve. Han ringte en annen lege og involverte han i saken og mente at jeg var truene, når det eneste jeg sa at jeg som pasient har rett til å ta flere problemstillinger så lenge de er innenfor de 15-20 minuttene man har og at jeg har leger i familien så jeg kan også reglene her og hva man har krav på som pasient. Jeg hadde vært der i 6 minutter etter at han kom sent på jobb og mente for å kunne ta en blodprøve må jeg bestille en ny time og betale selv for alle utgiftene. Det ble en konflikt og en stor sak ut av det. Følte meg veldig uvelkommen og ikke blitt tatt på alvor, det var like før jeg begynte å gråte. Han mente at han har andre pasienter som er viktige, men er jeg ikke da også en pasient som også trenger hjelp og ikke minst er like viktig? det er derfor jeg har kommet hit for å få hjelpen jeg trenger, og ikke fordi jeg synes det er gøy å være hos legen.

Kazzaf should pay more time

Lege: Kazaaf Khadim Hussain Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

He was kind, but not really pay too much attention or time on listening what I had. He sent me pills right ahead. Those sleeping pills were strong and he gave no detailed instructions so I decided not to take them. I think Kazzaf should spend more time checking things, listening and trying to explain in more detail what the treatment is.

Flink fastlege

Lege: Kazaaf Khadim Hussain Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Han tar seg tid til å lytte. Flink og forstår. Var veldig fornøyd med min gamle fastlege som gikk av med pensjon. Fornøyd så langt med min nye lege.

Les alle vurderingene

Les alle publiserte brukervurderinger på Legelisten.no.

Dette er en Pluss-tjeneste. Kjøp gir full Pluss-tilgang.