Sandaker Legekontor

Sandakerveien 59 0477 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Sandaker Legekontor

Behandlingen kan bli mye bedre

Lege: Zahid Mukhtar Skrevet

This doctor needs to develop a little patience towards his patients. Give them a chance to talk and ask questions, before arriving at conclusions about the patient.

Empatisk vennlig og veldig faglig god

Lege: Adel Hameed Abedali Skrevet

Den fineste legen jeg har hatt. Han forstår at livet ikke er lett og han dømmer deg ikke. Som utsatt for overgrep i mange år så var dette legen for meg. Han har vært min psykolog også. Jeg vil si det så sterkt at jeg vet ikke om jeg hadde orket å leve, hvis jeg ikke hadde truffet en som abedali. Faglig alltid oppdatert og er direkte. Jeg føler meg trygg når jeg går fra timen. Varm og snill men sier ifra hvis jeg tenker for mye. Noen ganger trenger jeg det også 😊

Beste legen i byen

Lege: Zahid Mukhtar Skrevet

Zahid Mukhtar er den dyktigste fastlegen jeg har hatt. Stiller korrekte diagnoser, tar seg god tid til deg og lytter. Litt lang ventetid for å få time, men når man først får timen så blir man fornøyd.

Resepsjonistene derimot er uhøflige og lite hjelpsomme, etter min erfaring. Både på telefon og på kontoret. Virker som de ikke bryr seg og alltid har dårlig tid.

Alt i alt, Zahid Mukhtar som fastlege er fem stjerner og absolutt anbefalt!

Trygg, imøtekommende, kunnskapsrik og morsom

Lege: Adel Hameed Abedali Skrevet

Jeg hadde ikke tro på at jeg skulle finne en ny lege av samme kaliber etter min forrige pensjonerte seg, og gjorde god research før jeg byttet til Dr Abedali - det er jeg SÅ glad for!

Hameed møter meg alltid med grundig, rolig vesen og tydelig fagkompetanse. Han tar pasientene på alvor, og gjør helst gjerne en ekstra sjekk for å være sikker.

Han gjør årlige helsesjekker på eget initiativ, noe jeg syns er svært betryggende.

I tillegg er han humoristisk og personlig i tilnærmingen sin - håper han aldri pensjonerer seg!

Vil også nevne at jentene på lab'en må være av verdensklasse når det kommer til blodprøver - de er dessuten også veldig trygge, og tydelig dyktige.

Hyggelig og tålmodig

Lege: Zahid Mukhtar Skrevet

Dr. Mukhtar er en hyggelig og personlig lege, effektiv og tålmodig. Han er profesjonell og kunnskapsrik, henviser raskt ved behov.

Damene i resepsjonen burde absolutt ta et smilekurs og veiledning i pasientbehandling. De er overraskende mutte, hilser ikke enten du kommer eller går, og svarer surt på henvendelser i skranken.

Venterommet er en korridor som godt kan gjøres mer innbydende.