Sandaker Legekontor

Sandakerveien 59 0477 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Sandaker Legekontor

Svarer ikke

Lege: Kazaaf Khadim Hussain Skrevet

Legen svarer ikke på henvendelser. De i resepsjonen sier gang på gang at han skal ta kontakt, men det skjer ikke. Endte opp med å betale dyrt for å gå privat, da jeg var nødt til å få svar på spørsmål om bruk av ny medisin.

En lite engasjert lege

Lege: Kazaaf Khadim Hussain Skrevet

Virker ikke engasjert! Han hadde ikke engang åpnet min journal, før jeg kom. Han satt på pauserommet og var 20-30 min forsinket.
Jeg har selv jobbet i helsevesenet. Vet hvor dyrbar tid er.

Forferdelig

Lege: Kazaaf Khadim Hussain Skrevet

Dette må væte den verste legen jeg noen gang har møtt. Da jeg ble ropt opp valgt han å ikke presentere seg, eller hilse på meg. Han startet legetimen med å bare stirre på meg, uten å si ett ord, og vente på at jeg skulle starte samtalen. Jeg ble ikke hørt overhode, og ingen av mine problemer med tatt noe seriøst. Etter 8 minutter blir jeg nærmest kastet ut av legekontoret, uten noe informasjon eller hjelp.

En ting er sikkert, jeg skal aldri tilbake.

Overlegen, frekk og utydelig

Lege: Kazaaf Khadim Hussain Skrevet

Jeg opplever at han mangler kommunikasjonsevner. Det var ikke noen som helst interesse i å gi meg råd. Manglende kommunikasjonsevner gjorde at jeg opplever legen som frekk og ufhøffelig. Mangel på generell folkeskikk, som også innebærer å komme tidsnok til timen min.

Anbefales ikke

Lege: Zahid Mukhtar Skrevet

Det verste lege jeg noen ganger har møtet! Lytter ikke, blir veldig sint om du spør om noe. Uinteressert , uhyggelig , arrogant, frekk!!! Anbefales ikke!!!