Sæter legegruppe

Ekebergveien 233 1162 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Sæter legegruppe

Meget grundig og menneskelig!

Lege: Paal Sand Skrevet

Etter forholdene (antatt stor arbeidsbyrde) er oppfølgingen han har gitt meg formidabel. Ble relativt alvorlig syk i 2014, og hans raske reaksjon var uunnværlig for en umiddelbar behandling i det offentlige systemet. Ønsker ingen annen fastlege:-)

Veldig rask,henviser fort videre. Blid

Lege: Paal Sand Skrevet

Har ikke tid til å høre etter og følger ikke opp. Som pasient må jeg komme med klare bestillinger. Men han er grundig med å ta prøver. Vanskelig når det er ny problemstilling

Fantastisk fastlege

Lege: Paal Sand Skrevet

Har hatt Paal som fastlegen min i over femten år nå og er strålende fornøyd. Blid, dyktig, erfaren og flink til å forklare, og med stor omsorg for pasientene sine. Men nettopp fordi han tar seg så godt av pasientene sine, hender det at det blir litt forsinkelser på venterommet, men det er det vel verdt for å ha en så fantastisk fastlege!

Den beste legen jeg har vært hos.

Lege: Paal Sand Skrevet

Unge Sand er en tvers igjennom hyggelig kar. Alltid blid og imøtekommende. Han tar seg alltid god tid til pasientene, noe som av og til gjør at neste pasient blir litt forsinket. Det virker som om han er svært glad jobben sin og er trygg på det han gjør. Blir faktisk godt humør av å gå til denne legen, selv om det han finner ikke alltid er så bra !

Utrolig fornøyd med min nye fastlege !

Lege: Paal Sand Skrevet

Tar deg på alvor og følger opp !
Faglig dyktig, meget seriøs, blid og hyggelig

Anbefales på det varmeste !