Sæter legegruppe

Ekebergveien 233 1162 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Sæter legegruppe

Bra lege

Lege: Paal Sand Skrevet

Hadde Paal som fastlege i over 10 år, før han flyttet og skiftet legekontor. Glad, intelligent og hyggelig lege, tror ikke du finner en eneste pasient som føler seg utrygg med han. Er det noe man kan trekke på er det tilgjengelighet, der han ikke alltid er tilgjengelig, noe som skyldes at han er blitt såpass profilert gjennom bl.a. media og har veldig mange klienter.

Kunne ikke hatt en bedre lege!

Lege: Paal Sand Skrevet

Paal kan beskrives med mange ord , må jeg velge ett- den beste!
Han er en man føler at man kan snakke med alt om, åpne seg og han lytter. Han ser på deg både som ett menneske og en pasient. Jeg blir alltid glad når jeg ser Paal. Han stråler godhet og omtanke, itilegg har han alltid gode råd og gir meg den behandlingen jeg trenger. Norge skulle hatt flere leger som han!

Fantastisk lege!

Lege: Paal Sand Skrevet

Hadde han som fastlege da jeg var tenåring og fölte at han virkelig brydde seg. Hjalp meg med med mye og opprettet et varmt tilltisforhold som jeg husker tilbake til. Hadde alle legene värt som Paal Sand ville helse-Norge värt et paradis!

Den kuleste legen!

Lege: Paal Sand Skrevet

Paal Sand er helt råå kar, veldig forståelsesfull. Og en av de beste legene der ute!

Meget fornøyd

Lege: Paal Sand Skrevet

Paal var min og mine sønners fastlege i 20 år. Vi ahhe et flott og tillitsfullt forhold og følte vi hadde en lege som virkelig brydde seg. Det var en trist dag da han solgte praksisen og flyttet sin praksis til Oslo. Heldigvis har vi funnet en ny ung lege som minner om Paal - slik han var da vi traff han første gangen.