Bergen Tannhelsesenter AS

Bergen Tannhelsesenter AS holder til i Bergen

Siste vurderinger av Bergen Tannhelsesenter AS

Fantastisk tannlege og klinikk

Tannlege: Njål Lekven Skrevet

Fjernet to visdomstenner hos denne tannlegen for et par år siden, og ble utrolig godt ivaretatt av både tannlege og alle de andre ansatte på klinikken. Til tross for prosedyren var dette en utrolig god opplevelse.

Den beste tannlegen jeg har vært hos!

Tannlege: Njål Lekven Skrevet

Jeg måtte trekke en av visdomstennene mine i underkjeven med oralkirurgi. Njål forklarte hele veien hva han skulle gjøre og jeg følte meg utrolig godt tatt vare på. Jeg kjente ikke bedøvelsestikkene en gang! Hadde gruet med i forkant av inngrepet men det gikk som en drøm. Når han begynte var tannen ute på ca. 15 minutter. Alle som skal operere ut visdomstann burde gjøre det hos Njål!

Dyktig!

Tannlege: Njål Lekven Skrevet

Flink å forklare og fortalte hele veien hva som skulle skje.

Jeg var veldig nervøs da jeg kom, men han var rolig og behagelig så jeg klarte å slappe av.

Jeg hadde vært med mitt problem til 4 tannleger som ingen av de fant ut hva som feilte meg. Han fant ut av det med en gang. Anbefales!

Den beste tannlegen jeg har hatt!

Tannlege: Njål Lekven Skrevet

Dette er den desidert beste tannlegeopplevelsen jeg har hatt. Jeg hadde en vanskelig og skeiv visdomstann som måtte opereres ut.

Njål Lekven og tannpleierne gjorde en over all forventning fantastisk jobb, helt fra venterommet og til jeg dro. Njål var profesjonell og veldig flink til å kommunisere og forklare underveis. Han tok seg tid i forkant til å forklare inngrepet, hadde en god teknikk for å sette bedøvelse som gjør at jeg ikke kjente et eneste stikk. Operasjonen var helt smertefri og ble gjort med en utrolig presisjon og dyktighet. Alt i alt, en fantastisk tannlege som jeg vil anbefale på det varmeste! :)

Veldig flink, rolig og erfaren

Tannlege: Bjørn Kubon Skrevet

Veldig erfaren, rolig og flink med tenner.
Tok en vanskelig visdoms-tann raskt og uten smerter. Satte bedøvelsen veldig kontrollert og ingen smerter.