Bergen Tannhelsesenter AS

Kanalveien 64 5068 Bergen
Bergen Tannhelsesenter AS holder til i Bergen

Siste vurderinger av Bergen Tannhelsesenter AS

Veldig fornøyd med min tannlege

Tannlege: Anette Kubon Skrevet

En flott tannlege med godt humør. Veldig effektiv men samtidig nøye. God service og man føler seg ivaretatt. Får alltid beskjed om at det er bare å ringe visst det skulle vise seg å være noen ubehag etter timen.

Fantastisk tannlege, service behandling. Hun fikset alt som måtte fikses! Takk til Anette, du er suveren! Anbefales ster

Tannlege: Anette Kubon Skrevet

Hun fikset alt som måtte fikses! Takk til Anette, du er suveren! Anbefales sterkt!Hun fikset alt som måtte fikses! Takk til Anette, du er suveren! Anbefales sterkt!

Veldig dyktig kjevekirurg

Tannlege: Njål Lekven Skrevet

Njål fikk meg til å slappe av og føle meg trygg under prosedyren. Han og hans assistent var veldig profesjonelle. Operasjonen gikk bokstavelig talt smertefritt. Fulgte hans råd i etterkant om å innta smertestillende før smertene fikk anledning til å komme, og er veldig fornøyd med det.

Beroligende og tålmodig, veldig flink!

Tannlege: Gudveig Cecilie Gjerde Gjengedal Skrevet

Jeg fikk operert ut en retinert visdomstann hos tannlege Gjerde og fikk en behagelig og beroligende behandling til tross for min ekstreme tannlegeskrekk. Hun var tålmodig og brukte tid på å roe meg ned, forklare prosessen nøye og ga pauser underveis. Bedøvde også raskt underveis når det ble oppdaget at det var litt betent og bedøvelsen ikke hadde tatt ene nerven. Hadde jeg hatt flere tenner som skulle ut så hadde jeg ikke nølt med å gå til henne og Bergen Tannhelsesenter igjen.