Heggedal legesenter

Telefonnummer66 90 71 2066 90 71 ...
Trevaren 3 1389 Heggedal

Siste vurderinger av behandlere ved Heggedal legesenter

Engasjert og løsningsorientert

Lege: Ingvild Roksund Skrevet

Jeg er meget fornøyd med denne fastlegen. Hun er helt til stede under konsultasjonene og virker oppriktig opptatt av å finne løsninger på de helsemessige utfordringene. For eksempel henviste hun til øre-nese-hals for vaksinering mot sterk pollenallergi i stedet for kortison som min tidligere lege ga meg. Hun er lyttende og har respekt for at pasienten vet mye om sin egen situasjon. Jeg føler meg godt ivaretatt og er veldig glad for at jeg har fått denne fastlegen.

Lege: Sanju Sukhjender Singh Skrevet

Definitivt en av mine beste fastleger noensinne! Det sier ikke lite da jeg har levd ett langt liv og har hatt menge fastleger opp igjennom tiden. Både før og etter! Derfor kan jeg trygt gi min anbefaling! Han har også glimt i øye og ett smil som ikke er på lager.

Trygg, kunnskapsrik, imøtekommende og god lytter

Lege: Annette Bentsen Skrevet

Flotte lokaler og god atmosfære. Jeg føler meg godt ivaretatt. God til å lytte, løsningsorientert og gir gode råd.

Varm, lyttende, imøtekommende, dyktig, alltid godt humør

Lege: Sanju Sukhjender Singh Skrevet

Vil anbefale Sanju Singh på det sterkeste til alle som ønsker å bytte fastlege. Jeg har hatt fire forskjellige fastleger tidligere, og jeg Sanju er utvilsomt den dyktigste av de. Jeg føler at han lytter til det jeg sier, og at jeg blir tatt på alvor. Jeg føler meg alltid godt ivaretatt hos han.

Kunnskapsrik og fantastisk lege

Lege: Sanju Sukhjender Singh Skrevet

En helt fantastisk lege som tar problemene dine på alvor. (Store som små) Han lytter, kommer med råd og har humor! Noe som er veldig viktig. Kommer aldri til å bytte lege.