Fyrstikktorget Legekontor

Karoline Kristiansens vei 3 0661 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Fyrstikktorget Legekontor

Trygg og kompetent lege

Lege: Navneet Kaur Skrevet

Navneet har vært min fastlege i 10 år, gjennom både svangerskap og mindre og mer alvorlige symptomer og sykdommer. Navneet tar seg alltid tid til å lytte, jeg blir tatt på alvor og hun er dyktig til å "se" meg. Jeg har full tillit til henne, og kan anbefale henne på det sterkeste.

Oppfølging

Lege: Navneet Kaur Skrevet

Navneet kaur er mest kjent gjennom innvandre ...problemet er at hun ikke bor fast i Norge hun reiser mye til India
Hun er ikke noe flink til å gi beskjed til pasienten hvis det er noe dårlig i prøvene men hin insistere på pasient skal ta kontakt med meg eller resepsjon for ny avtale .hun ble sur når jeg hadde time og ventet 30minutter og lurte jeg p hvorfor er det ikke min tur så sa hun etter timen at du kan finne en annen lege ...hun tålte ikke at jeg spurte
Jeg anbefaler ikke henne har hatt henne i noen år...dårlig oppfølging og for mange pasienter hun har ...kam man ikke følge pasienten

Lyttende og snill lege

Lege: Navneet Kaur Skrevet

Hun er en lege som er rolig og tar seg godt av sin pasient. God til å lytte og finne løsninger på problemer.

Fastlege som har reddet mitt liv flere ganger

Lege: Navneet Kaur Skrevet

Er utrolig fornøyd med Navneet Kaur. Har hatt henne i over 10 år som fastlege.
Har slitt med sykdom som ikke er av den vanlige arten opp gjennom årene. Dette er en av få leger som virkelig hører på, og reagerer riktig, og som har medisinert meg riktig slik at jeg er tilbake i arbeidslivet idag.
Kan trygt si at uten hennes forståelse og kompetanse, hadde ikke jeg vært i live idag.

Hilsen
[initialer fjernet av moderator]

Veldig fornøyd med Siv

Lege: Siv Selvik Hamre Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med å ha Siv som fastlege, hun stiller diagnose raskt og er svært erfaren. Jeg har hatt henne som fastlage i veldig mange år og kommer ikke til å bytte selv om jeg har lang reisevei.