Vinderen Legekontor DA

Slemdalsveien 72 0373 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Vinderen Legekontor DA

En lege som liker jobben sin

Lege: Rolf Christofer Raddum Frog Skrevet

Dr. Frog tar pasientene sine på alvor og følger opp på en svært god måte. Han henviser til spesialister når det er behov, og gjør grundig research når det er nødvendig. Jeg er svært godt fornøyd med oppfølgingen gjennom min kreftsykdom.

lytter og tar deg på alvor!

Lege: Rolf Christofer Raddum Frog Skrevet

dr frog tok min sønns problemer på alvor og lyttet til det vi hadde å si. deretter henviste han oss til spesialister som kunne gjøre videre undersøkelser uten at vi fikk følelse av at vi ikke trengte det. han var med hele veien med spesialister og samarbeide mellom dem. vi er veldig glade for å ha funnet vår lege!

Konkret og Realistisk!

Lege: Kari Sofie Fauskanger Skrevet

Ingen ting negativt å si om denne legen (hittil i allefall!)
- hun har satt seg GODT inn i helse bildet. Familiær helsehistotikk, og har fordypet seg i det som man er usikker på.
Hun har ett høyt tempo. Men kun effektiv-høyt!
- ikke "redd" for å ta en kontroll "for mye" og jobber ut ifra fakta. (Noe som har vært manglende enkelte andre steder/andre tidligere leger man har hatt!)

I tillegg, meget hyggelig og vennlig. Som familie lege.

Inkompetent

Lege: Hanne Moen Undlien Skrevet

Hun virker veldig lite interessert i å høre på hva du sier,
Har vert der både for akutt psykisk og fysisk sykdom.
Hun kan finne på å avbryte meg før jeg er ferdig å snakke. og virker til tider som om at hun egentlig ikke vet helt hva hun driver med , og det kan virke som om hun svarer utydelig, og vrir unna tema for at du ikke skal gjennomskue inkompetansen.
Så alt i alt, i akutte situasjoner får du en ufin og nedverdigende opplevelse av en lege som er totalt uinteressert i å hjelpe.

Lytter ikke til pasienten

Lege: Hanne Moen Undlien Skrevet

Jeg opplevde at hun ikke tok meg på alvor, visste ikke hva som feilet meg og ønsket heller ikke henvise meg videre.