Bøler Tannhelseklinikk

Utmarkveien 1 0689 Oslo
Bøler Tannhelseklinikk holder til i Oslo

Siste vurderinger av Bøler Tannhelseklinikk

Kjempe snill og flink tannlege!

Tannlege: Unni Bialk Skrevet

Jeg er svært fornøyd med Unni! Hun forteller hele tiden hva hun gjør, har forståelse for at alle ikke er så glad i gå til tannlegen, hun har gjort at jeg ikke har noe i mot det lenger :) hun er forsiktig og tar seg tid. Jeg anbefaler henne på det sterkeste!

Dyktig tannlege

Tannlege: Unni Bialk Skrevet

Unni er en hyggelig tannlege flink og rask =) God til å lytte og viser forståelse . Hun er veldig flink til å forklare hva hun gjør underveis i behandlingen.
Anbefales :)

Jeg har funnet min tannlege

Tannlege: Unni Bialk Skrevet

Du trenger ikke lete lenger. Her er tannlegen du vil ha når du ønsker å bli tatt godt vare på. Hun sørger for at alt er smertefritt og tar seg god tid til å forklare hva hun skal gjøre. Har du tannlegeskrekk eller frykt for smerte, så er dette stedet du skal gå.
I tillegg så er det av de rimeligere tannlegekontorene i Oslo. Det er ikke så ille bonus å ta med seg heller.
Jeg har gått dit flere ganger nå, og det er full anbefaling fra meg.
Unni er sannsynligvis verdens beste tannlege :)

Beste tannlege

Tannlege: Unni Bialk Skrevet

Unni er en veldig dyktig tannlege som utfører arbeidet raskt og smertefritt.
Jeg har slitt med tannlegeskrekk, og har endelig funnet den rette tannlegen. Hun forteller hva hun har tenkt å gjøre, og skaper tillit.
Hun er alltid blid og effektiv. I tillegg er hun veldig flink å sette sprøyter, som er min store skrekk.
Gir min varmeste anbefaling til denne tannlegen.

Erfaren tannlege med stor ro

Tannlege: Unni Bialk Skrevet

Unni er dyktig og takler det meste. Hun er rolig og tar seg god tid til å forklare og svare på spørsmål. Hun gir gode råd.

Jeg har flyttet en del og derfor hatt flere tannleger. Ingen kan måle seg med Unni.

Savner prisinformasjon på venteværelset.