Lambertseter Legesenter AS

Mellombølgen 47 1157 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Lambertseter Legesenter AS

Fornøyd pasient.

Lege: Espen Finsand Skrevet

Flink og snill lege. Du får den hjelpen du trenger og han viser god forståelse.

En av de beste legene jeg har hatt.

Lege: Espen Finsand Skrevet

Han tar seg tid til å lytte og virker oppriktig medfølende. Hyggelig å prate med også :-)

Den beste legen jeg har hatt

Lege: Ruchika Sarna Skrevet

En lege som tar meg på alvorlig, gir meg god oppfølging og gir meg støtte og råd. Jeg kunne ikke hatt en bedre lege! Etter å ha byttet flere ganger, har jeg endelig funnet en lege som virkelig bryr seg

En god menneskelig lege

Lege: Maida Ilic Skrevet

Ilic er en lege som er dyktig i sitt fag og flink å kommunisere. Jeg har tidligere slitt med en helt utrolig legeskrekk, og etter en time hos llic er den borte som dugg for solen. Hun er av den typen helsepersonell som får deg til å føle deg trygg, samme hvor nervøs du er i utgangspunktet. Hun utstråler en ro og menneskelig varme, virker faglig og menneskelig trygg på legegjerningen. Hun er et "realt menneske av hel ved". Hun er en lege som ser på deg, som pasient og menneske. Hun er ikke opptatt av PC skjermen sin, som andre leger er, spesielt ovenfor redde pasienter. Jeg anbefaler henne på det varmeste.

Veldig godt førsteinntrykk

Lege: Ruchika Sarna Skrevet

Var hos henne en gang da min fastlege var i permisjon, og syntes hun var veldig, veldig hyggelig og oppriktig interessert i å løse problemet mitt.