Mortensrud Medisinske Senter

Helga Vaneks vei 3B 1281 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Mortensrud Medisinske Senter

Ovenfra og ned-holdning

Lege: Perapakaran Arulanandam Skrevet

Har opplevd Perapakaran som lite forståelsesfull hva gjelder psykisk sykdom. Han har slurvet med oppfølging og dessverre ikke klart å være en god advokat for meg som pasient. Dette i en tid da jeg har hatt behov for somatisk oppfølging. Perapakaran har for meg fremstått som arrogant. Han har blant annet kommet med noen spesielle bemerkninger, som at "dersom du hadde hatt en hvilken som helst annen fastlege enn meg hadde de gitt deg opp for lengst"... På tide å skjerpe seg her og tenke gjennom hvorfor du har valgt dette yrket. Stå på for pasientene dine. Lykke til (y).

Kunnskapsrik og definitivt trygg fastlege

Lege: Perapakaran Arulanandam Skrevet

Praba er en fantastisk fastlege, følger godt opp og lytter godt til deg. Er flink til å henvise og undersøke deg skikkelig. Stoler 100% på han! Bruker han som vår familie fastlege og stor fornøyd! Han bruker god tid på deg. Anbefaler han på det sterkeste.

Beste fastlege noen gang!

Lege: Perapakaran Arulanandam Skrevet

Jeg har tidligere byttet fastlege mellom hver gang fordi jeg allerede etter første møte ikke har vært fornøyd. Jeg har bare gode ord å si om Praba, og jeg har nå hatt han som fastlege i over 6 år. Jeg er nok foreløpig ingen storforbruker av legetjenesten, men er innom 1-2 ganger i året.

Jeg har mange føflekker, deriblant noen som er litt unormale. Dette er den første fastlegen jeg har hatt som sjekker dem grundig, og er rask til å ta bort de han mener kan være skumle. Han har en rolig fremtoning og kommuniserer godt. Han virker flink til å henvise videre for problemstillinger som bør ivaretas hos spesialisthelsetjenesten.

Fint å kunne bestille time på nett, og jeg får raskt svar på henvendelser via nett. Jeg har nå flyttet ut av Oslo, men til tross for litt reisevei velger jeg å beholde Praba som fastlege så lenge jeg kan. Min farmor har samme fastlege, og er veldig fornøyd.

Anbefales. Tommel opp!

Meget imøtekommende og rask med tilbakemelding

Lege: Anna Phinga Pham Skrevet

Både meg selv og min samboer byttet fastlege for et par år siden og vi søkte oss til Anna Pinga Pham. Fra første stund har hun hatt en hyggelig fremtoning og vært imøtekommende når vi har hatt behov for lege. Hun svarer på henvendelser på en rask og effektiv måte. Vi gir henne de beste anbefalinger.

Verdens BESTE fastlege!

Lege: Anna Phinga Pham Skrevet

Anna,ingen over,ingen ved siden!Hun er usedvanlig dyktig!Hun lytter,gjør absolutt alt hun mener er nødvendig av undersøkelser!Hun er ubeskrivelig varm,snill,god ,raus og blid!Herlig rar,og veldig pratsom!Hun er uvurderlig,og det beste mennesker jeg noensinne har vært borti!Om jeg hadde flyttet 100 mil bort,vil jeg fortsette å gå hos henne!!!Jeg har ikke nok superlativer for denne legen!Jeg blåser i at hun er forsinket,fordi hun behandler alle like bra,inkludert meg:)Jeg anbefaler Anna på det varmeste!