Mortensrud Medisinske Senter

Helga Vaneks vei 3B 1281 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Mortensrud Medisinske Senter

En lege som ser deg !

Lege: Perapakaran Arulanandam Skrevet

En meget hyggelig og faglig dyktig lege med humor og glimt i øyet. En tiltalende nordlandsdialekt, får deg til å føle trygghet og han hører på hva du sier. Bruker ikke mye tid på å se inn i dataskjermen. Her blir man sett og hørt !

Fantastisk dame!

Lege: Anna Phinga Pham Skrevet

Anna Hjelper deg på alle måter, får deg til å se igjennom hva som er viktig, avdekker ting du ikke selv tenker på! Kan ikke så noe mer enn FANTASTISK menneske!

Det viktigste er ikke å skrive ut sykemld, men å få tilpasset så en kan jobbe uansett!

Savner Anna!

Lege: Anna Phinga Pham Skrevet

Er ikke så gammel av meg, men Anna er den beste legen jeg har hatt hittil. Alltid likt å gå til henne uansett problemer, hun lytter og er profesjonell samtidig som hun er morsom og får deg til å bli komfortabel. Dessverre tok hun sykehusår og min kjære lege ble ertsattet av en (mye) mindre hyggelig en så jeg ble nødt til å bytte lege!

Dyktig og flink lege.

Lege: Perapakaran Arulanandam Skrevet

En nordlending med Glimt i øyet.
Flink og faglig dyktig.
Omsorgsfull og gir trygghet.

Den hyggeligste lgen jeg har hatt og jeg er snart 60

Lege: Anna Phinga Pham Skrevet

Dette er en meget god lege. Hun er hyggelig, hjelpsom, hun lytter, hun hjelper pasienten i krisesituasjoner og ikke minst hun er meget profesjonell. Selv om hun er forsinket lar hun meg komme med mine problemer og gjør de undersøkelser som er nødvendige og viktige, uavhengig av om venterommet er fullt. Når jeg er inne hos legen da er det meg hun er fokusert på.