Mortensrud Medisinske Senter

Helga Vaneks vei 3B 1281 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Mortensrud Medisinske Senter

meget fornøyd

Lege: Perapakaran Arulanandam Skrevet

jeg kjører fra helt motsatt side av byen for å møte praba
han er rask, hjelpsom å meget grei å prate med.
jeg kunne ikke ønsket en bedre lege
han har interesse for hva han driver med å kunnskapen er meget god

Utrolig dyktig. Beste fastlegen!

Lege: Anna Phinga Pham Skrevet

Har hatt Anna Pham som fastlege en stund nå. Hun er dyktig lege som lytter og husker det meste. Anbefaler alle å ta en tur innom og oppleve det hyggelige vesenet hun er. :)

Beste fastlegen!

Lege: Perapakaran Arulanandam Skrevet

Jeg reiser gjennom halve byen for å dra til Praba. I mange år så har jeg slitt med å finne en bra fastlege som følger opp. Jeg ble anbefalt Praba av en venn, og jeg er så glad for å gå til han! Han er veldig flink og tar seg god tid. For en gangs skyld drar jeg faktisk til legen når jeg trenger det:) Anbefaler Praba til alle som er på jakt etter en flink fastlege!

Den beste fastlegen jeg har hatt!

Lege: Perapakaran Arulanandam Skrevet

Praba er blid, snill og dyktig.
Han lytter alltid til det du har å si i motsetning til alle andre fastleger jeg har vært borti som bare bagatelliserer det du har å komme med. Nylig merket jeg at noe ikke var som det skal, Praba tok dette seriøst og på kort tid fant vi ut at jeg hadde testikkelkreft. Takket være at han tok dette så seriøst som det han gjorde, ringte rundt, styret og ordnet fant vi ut av dette veldig raskt, og jeg ble operert enda raskere. Samme var tilfelle da jeg måtte ha en annen operasjon for et år siden. Jeg er så glad for å ha funnet Praba som fastlege, han tar seg alltid god tid hver gang jeg kommer, og han har en veldig god medisinsk forståelse! Takk for at det finnes leger som han:)

Anbefales ikke!

Lege: Anna Phinga Pham Skrevet

Uhøflige og uerfarene, både legen selv og hennes ansatte. De tror de er mye bedre enn andre, selv om det ofte er pasienten selv som må finne frem løsningen på hva slags medisin den trenger, eller hva den må gjøre for å oppnå tilfriskning.
Ikke eier hun, og ansatte, ydmykhet heller, klager du på dem, skylder de på deg, eller på å være overarbeidet. Har aldri fått en unnskyldning fra dem noensinne, ikke engang da de satt sprøyten feil slik at blodet begynte å fosse ut. Etter å ha være nødt for å ta blodprøver regelmessig, i tyve år, må jeg si jeg aldri har opplevd lignende. Direkte uforsvarlig. Og ganske absurd da at de mangler evnen til å si "jeg beklager".
Anbefales virkelig ikke!