Dentalia AS

Nydalsveien 33 0484 Oslo
Dentalia AS holder til i Oslo

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Dentalia AS

Beste tannlegen jeg har hatt

Tannlege: Karl Iver Hanvold Skrevet

Dyktig kirurg som var informerende, beroligende og fremstår svært trygg. For meg som var redd for å fjerne visdomstann kunne jeg virkelig ikke kommet til en bedre kirurg enn Karl Iver. Visdomstannen skulle egentlig fjernes rett før jul, men hos Dentalia fikk jeg raskt time så jeg rakk å bli helt fin igjen før jula.

Alt i alt en god opplevelse, noe jeg aldri hadde trodd jeg skulle si etter et tannlegebesøk 😊

Suveren tannlege!

Tannlege: Sisko Petra Brochs Skrevet

Har brukt Sisko i to år, og er fantastisk fornøyd! Hyggelig, profesjonell, og vanvittig flink og empatisk!

En tannlege som har øye for detaljer og tannens anatomi.

Tannlege: Sisko Petra Brochs Skrevet

Et tannlegesenter som ivaretar hele kundereisen på en svært profesjonell møte, fra første telefonbestilling til utført behandling.
Godt samarbeidsklima mellom tannlege og tannpleier.
Freshe og rene lokaler.

Vanskelig å kommunisere med

Tannlege: Arash Sanjabi Skrevet

Møtet med Arash var vanskelig, og jeg er en person som vanligvis ikke har tannlegeskrekk. Han holdt lange monologer, dels uten å se på meg, og ble irritert da jeg kom med spørsmål. Han virket å ha dårlig tid. Han fokuserte mye på hva som kunne gå galt med de ulike valgmulighetene jeg hadde. Jeg ble svært nedtrykt av dette møtet.

Penger er viktigere enn kundeforhold

Tannlege: Sisko Petra Brochs Skrevet

Har gått hos Dentalia Nydalen i 10 år, og lagt igjen mine titusener av kroner.
Jeg var forhindret fra å komme til oppsatt time nå i april, og varslet om dette samme morgen, og fikk ny tid.
Riktignok står det i betingelsene til Dentalia at man må varsle 24 timer før, men ting kan jo skje for alle etter den tid.
Et par dager det en faktura på kr 690 ned i postkassen for manglende oppmøte. Å vise forståelse for en med et årelangt kundeforhold var uaktuelt for dem.
Så jeg har avsluttet mitt kundeforhold i sin helhet. Men det har de sikkert marginer til å tåle.