Dentalia AS

Nydalsveien 33 0484 Oslo

Tilknyttede tannleger

Klikk her for å legge til en tannlege.

Klikk her for å se prislisten.

Nydalsveien 33 0484 Oslo

Dentalia AS holder til i Oslo

Siste vurderinger av Dentalia AS

Løsningsorientert

Tannlege: Carl-Henrik Gullaksen Skrevet

Gullaksen er en hyggelig og løsningsorientert lege..
Etter å ha blitt avvist av et titalls tannleger pga en sterk brekningsrefleks, fant jeg Gullaksen. Han er proaktiv, tålmodig, bruker den tiden som trengs, og har førsteklasses utstyr på klinikken sin. Har ekspertise innen tannlegeskrekk.

Eneste minuset er prisnivået.. Hvis lommeboka er litt slunken er ikke dette klinikken å bruke..

Ellers, tipp topp!

Dyktig tannlege!

Tannlege: Karl Iver Hanvold Skrevet

Jeg fikk hastetime hos Karl-Iver for å trekke en visdomstann. Etter flere utsettelser og tannlegeskrekk, bestemte jeg meg for å møte opp hos Karl-Iver etter en anbefaling av en annen tannlege. Det viste seg at det ikke var et feil valg! Han forklarte meg underveis og var i tillegg veldig effektiv. Anbefaler alle, spesielt de med tannlegeskrekk, å bestille time hos Karl-Iver.

Timeout i tannlegestolen hos Dentalia

Tannlege: Carl-Henrik Gullaksen Skrevet

Det er ikke bare kvinner som trenger spabehandling og egenomsorg. Vi menn må også ha en time-out av og til og samtidig holde tannhelse og utseende i orden.

Derfor er det godt å komme til Dentalia. De gjør det som er nødvendig å gjøre, bruker eksterne spesialister der det trengs, og er åpen på hva dette vil koste.

Når jeg vet at tannlegene der løser mine problemer, blir tannlegestolen et sted jeg slapper av og henter nye krefter.

Jeg vil gi Dentalia mine beste anbefalinger.