Logo for Dentalia Nydalen Tannlegesenter

Dentalia Nydalen Tannlegesenter

Logo for Dentalia Nydalen Tannlegesenter

Om klinikken

Dentalia er en moderne klinikk som har som motto "ditt smil - vårt ansvar". Vi er dedikert til å ta vare på deg og dine behov. Vi streber etter å gi deg et sunt, naturlig og vakkert smil med moderne og skånsomme behandlingsmetoder. Vi legger også stor vekt på at behandlingen skal være smertefri og komfortabel.

Alle våre ansatte har som mål at våre pasienter skal beholde sunne og sterke tenner gjennom hele livet. Vi fokuserer på videreutdanning og kunnskap og søker å være innovative. Vi tilbyr de mest avanserte og moderne teknologiene som laserbehandlinger og tannbehandling i narkose. I Dentalia samarbeider våre spesialister og allmennpraktiserende tannleger med tannpleiere, leger og kiropraktorer for å sikre at hver enkelt pasient får den best mulige behandlingen som passer deres behov. Klinikken deler lokale med vår søster-klinikk Nydalen Medisinske Senter.

Vi vil sørge for at du føler deg komfortabel og trygg og ønsker deg velkommen til oss.

Dentalia Nydalen Tannlegesenter holder til i Oslo

Siste vurderinger av Dentalia Nydalen Tannlegesenter

Løsningsorientert

Tannlege: Carl-Henrik Gullaksen Skrevet

Gullaksen er en hyggelig og løsningsorientert lege..
Etter å ha blitt avvist av et titalls tannleger pga en sterk brekningsrefleks, fant jeg Gullaksen. Han er proaktiv, tålmodig, bruker den tiden som trengs, og har førsteklasses utstyr på klinikken sin. Har ekspertise innen tannlegeskrekk.

Eneste minuset er prisnivået.. Hvis lommeboka er litt slunken er ikke dette klinikken å bruke..

Ellers, tipp topp!

Dyktig tannlege!

Tannlege: Karl Iver Hanvold Skrevet

Jeg fikk hastetime hos Karl-Iver for å trekke en visdomstann. Etter flere utsettelser og tannlegeskrekk, bestemte jeg meg for å møte opp hos Karl-Iver etter en anbefaling av en annen tannlege. Det viste seg at det ikke var et feil valg! Han forklarte meg underveis og var i tillegg veldig effektiv. Anbefaler alle, spesielt de med tannlegeskrekk, å bestille time hos Karl-Iver.

Timeout i tannlegestolen hos Dentalia

Tannlege: Carl-Henrik Gullaksen Skrevet

Det er ikke bare kvinner som trenger spabehandling og egenomsorg. Vi menn må også ha en time-out av og til og samtidig holde tannhelse og utseende i orden.

Derfor er det godt å komme til Dentalia. De gjør det som er nødvendig å gjøre, bruker eksterne spesialister der det trengs, og er åpen på hva dette vil koste.

Når jeg vet at tannlegene der løser mine problemer, blir tannlegestolen et sted jeg slapper av og henter nye krefter.

Jeg vil gi Dentalia mine beste anbefalinger.