Berg Legekontor DA

Vinkelveien 7 0870 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Berg Legekontor DA

Veldig fornøyd

Lege: Irfan Hadri Skrevet

Veldig fornøyd med legen da jeg bodde i Oslo. Har nå flyttet til Rælingen, men beholdt legen og i tillegg flyttet kona og barnet mitt til denne legen.

Føler at jeg blir hørt og hjelper meg når det trengs. Ikke noe å klage på.

God lege

Lege: Irfan Hadri Skrevet

Beste legen jeg har hatt, synd han byttet arbeidsplass og er for langt unna til å fortsette å være min fastlege.

Imøtekommende og effektiv

Lege: Irfan Hadri Skrevet

Fikk denne legen da min forrige sluttet på Berg legekontor. Da Berg har vært mitt legekontor i nesten 20 år var det uaktuelt å bytte. Var noe skeptisk når jeg måtte få enda en ny lege, men er veldig fornøyd. Han framstår som sympatisk og lyttende. Jeg satte pris på at han var såpass trygg i sine vurderinger at jeg trengte å bruke liten tid på kontoret. Jeg foretrekker å bruke e-konsultasjon når det er mulig og der svarer han meget raskt. Veldig fornøyd med både ham og legesekretærene.

Useriøs lege

Lege: Irfan Hadri Skrevet

I starten virker han trygg og imøtekommende, det fikk jeg inntrykk av de første to timene hos han. Han spør om hva man jobber/studerer med, og er flink til å holde samtale og bli kjent.

Å gi medisinsk hjelp får han dessverre ikke til. Prøvde å forklare et problem, men får ikke sagt det jeg vil fordi han avbryter med andre ting, som hva jeg gjør på fritiden, jobber med og lignende.
Fikk et inntrykk av at problemet mitt var noe han ikke hadde kunnskap om, og derfor ønsket han heller ikke at jeg skulle ta opp problemet mitt.

Han forteller skremselshistorier om andre mennesker som har dødd, samtidig som han bagatelliserer problemene mine. Føler at jeg ikke blir tatt på alvor.

Kunnskapsrik, imøtekommende, lyttende og hyggelig

Lege: Irfan Hadri Skrevet

Jeg er svært fornøyd med Irfan Hadri som min nye fastlege. Han tar seg den tiden som trengs, han lytter, er interessert, hjelpsom, blid og hyggelig og har mye kunnskap. Det må også sies at legekontoret hans, Berg legekontor, har usedvanlig dyktige, hyggelige og imøtekommende legesekretærer. Jeg kan anbefale Irfan Hadri og Berg legekontor på det varmeste.