Berg Legekontor DA

Vinkelveien 7 0870 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Berg Legekontor DA

Veldig imøtekommende og hyggelig

Lege: Irfan Hadri Skrevet

Møtte Irfan for første gang i dag da han har tatt over for min fastlege på Berg Legesenter. Fikk veldig godt inntrykk med en gang, god med både sønnen min på 5 år og mor. Han er positiv, lytter, prater, undersøker og gjør tiltak. Vi fortsetter gjerne hos Irfan etter dette!

Beste fastlegen jeg har hatt.

Lege: Irfan Hadri Skrevet

Han virkelig hører og ser deg. Gjør alt han kan for å hjelpe. Usedvanlig hyggelig lege. Han er flink til å sende deg videre når det er behov for det. Prøver på alle måter å løse problemet du har. For meg er han den beste fastlegen jeg har hatt.

Fantastisk

Lege: Irfan Hadri Skrevet

Er 52 år, og hatt en del fastleger opp igjennom. Irfan er den beste av dem alle. Føler å bli tatt på alvor, kan prate med ham om alt. Også private ting.
Går alltid ut fra ham med et smil. Legeskrekken er kurert😊

Google hjelper meg mer

Lege: Irfan Hadri Skrevet

Jeg oppfatter denne legen som svært uinteressert i å høre på hva jeg har og si. Jeg får en følelse at han vil jeg skal bli fort ferdig og komme meg ut.
Han er ikke uhøfflig, men virker uinteressert i å hjelpe, jeg får ikke den hjelpen jeg trenger og kunnskapsnivået til legen virker generelt svært dårlig.

Arrogant og nedlatende

Lege: Irfan Hadri Skrevet

Jeg hadde en smertefull prolaps i ryggen, hadde vært sengeliggende i flere uker og ringte dit siden fastlegen min hadde fri. Jeg fikk ikke komme dit for han hadde ikke tid. Jeg ble nødt til å ringe ambulanse etter at muskelkramper og smerter økte og problemer med vannlating oppsto. Legen måtte da gå ut i ambulansen og godkjenne at jeg fikk dra til sykehuset. Han viste ingen empati og var hånlig. Han sa at tissingen ikke var noe problem for "når det er fullt renner det ut". Jeg måtte ligge med kateter et døgn på sykehuset. Jeg følte meg avvist og latterliggjort i en sårbar og smertefull situasjonen.