Berg Legekontor DA

Vinkelveien 7 0870 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Berg Legekontor DA

Ikke så god på psykisk helse

Lege: Irfan Hadri Skrevet

Kommer for å få hjelp og råd til psykiske problemer, men ble ikke trodd på, og han maste hele tiden på at han ikke hadde tid til å høre på. Ble ganske mye dårligere etter en samtale med ham. Virker som han trodde jeg løy.

Faglig dyktig.

Lege: Irfan Hadri Skrevet

Flott lege, faglig dyktig og ser pasientene. Super fornøyd med legen, men dessverre alt for sur kontoradresse samt vanskelig å få time med sykdom/ferie.

Superlegen over alle leger

Lege: Kristin Brevik Formo Skrevet

Helt fantastisk lege...
Hun er både positiv og glad og presser pasienten til å ta visse trinn selv samtidig som hun både samarbeider og følger opp pasienten på en positiv og inspirerende måte.
Jeg føler meg nå psykisk og til dels fysisk mye bedre etter jeg begynte hos denne legen.
Jeg har aldri hatt så god tillit til noen lege før som jeg har til henne og jeg tør og være 100% åpen og ærlig omkring min helsesituasjon.
Den dagen jeg ikke kan gå til henne mer slutter jeg å gå til lege. Dette pga mine tidligere erfaringer med andre overfladiske leger. Når man har fått henne til fastlege er man heldig og jeg vil passe godt på denne tildeling. Jeg lytter, samarbeider og har stor respekt for henne, for en slik lege er det vanskelig å finne.

Veldig fornøyd

Lege: Irfan Hadri Skrevet

En lege som hører etter hva jeg sier og tar meg på alvor. Følger opp grundig. Er alltid imøtekommende og hyggelig.

Den beste legen jeg har hatt.

Lege: Irfan Hadri Skrevet

Var skeptisk til ny lege igjen men du verden for en flott mann. Han er en god lytter å veldig forståelsesfull. Sender deg vidre om nødvendig. Har bare positivt å si om han å anbefaler han på det varmeste. Lett å få kontakt med legekontoret. Fint at en kan benytte sms å e-post for legetime og resept :-)