Berg Legekontor DA

Vinkelveien 7 0870 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Berg Legekontor DA

Noe av det værste jeg har vært borti på mine 30år

Lege: Irfan Hadri Skrevet

En lege som starter å diskutere med deg høylytt, og som ender opp med å gå ut av rommet i sinnet og smelle igjenn døra bak seg - foran pasienten. Hvem i alle dager opptrer slik? Tydelig at sinnemestring ikke var en del av turnusen. Glad jeg ikke valgte han som min egen fastlege.

Lydhør, konstruktiv og respektfull

Lege: Kristin Brevik Formo Skrevet

En samarbeidsvillig, lydhør og empatisk lege som ønsker å spille på lag. En fin lege også for den medisinskfaglige kunnskapssterke pasient, noe som ofte kan ha sine fordeler, men også utfordringer i møte med diverse helsepersonell i helsevesenet. Kristin er ydmyk, lydhør og trygg nok til å møte relevante innspill og forslag med respekt og interesse. Ingen ovenfra og ned -holdning, og man føler seg ikke som kun nok en pasient på det uendelige samlebåndet. Evner å samarbeide og bruke "vanlig fornuft", innenfor rimelighetens (og alle regelverkenes!) grenser selvsagt.

Om jeg skal ta med noe "konstruktiv kritikk", så kan det på generelt og idealistisk grunnlag nevnes at det alltid bør være legene som holder i oppfølging av medisinering og hvor hyppig det eksempelvis bør tas relevante blodprøver oa. Så noe obs bør man som pasient alltid og uansett være uavhengig av kunnskapsnivå, men dette gjelder stort sett over hele linjen i vårt helsevesen.

Etter å (også) ha hatt noen lengre samtaler med Kristin i forbindelse med en vanskelig livssituasjon, vil jeg si hun i tillegg til profesjonell, fremstår som et lyttende, interessert og forståelsesfullt medmenneske. Generelt et tillitsvekkende og positivt inntrykk.

Damene på labben/resepsjonen er også hyggelige :) Litt vanskelig å komme igjennom på telefon til tider, spesielt om man trenger akutt-time på morgenen, men de ringer deg opp igjen!

Dyktig og empatisk

Lege: Kristin Brevik Formo Skrevet

En dyktig og empatisk lege. Man må av og til vente litt over tiden man er satt opp til, men man får til gjengjeld all den tiden man trenger når man først kommer inn. Alt i alt en dyktig og hyggelig fastlege!

Lite lyttende og ubehjelpelig

Lege: Kristin Brevik Formo Skrevet

Jeg har vært veldig godt fornøyd med de tidligere fastlegene ved Berg legekontor, men jeg har ikke noen god erfaring med Formo og går ikke lenger til henne. Hun er det jeg vil kalle litt ubehjelpelig i sitt møte med pasienter, kan ikke innrømme feil selv om hun må rette opp i etterkant og blir fornærmet om du forsøker å stille spørsmål. Jeg opplevde henne som selvrettferdig og lite lyttende. Noe kan kanskje tilskrives alder. Om du er godt voksen, dame og med utdannelse i tillegg, ville jeg ikke brukt henne.

Faglig dyktig, flink lege

Lege: Irfan Hadri Skrevet

Familiens fastlege i nesten to år. Faglig flink, lytter, og kommer med gode råd og utredning/behandlingsforslag. Absolutt å anbefales!