Åsvang Legekontor

Raveien 6A 1430 Ås

Siste vurderinger av behandlere ved Åsvang Legekontor

Bytt lege før du blir syk!

Lege: Unni Britt Velle Sørli Skrevet

Jeg hadde Dr. Sørli som lege i periode på ca 4 år og jeg er veldig glad for at jeg nå endelig har fått byttet fastlege! I utgangspunktet en helt ok lege, men opplevde henne som både lite imøtekommende og man satt ofte igjen med følelsen av at man ikke ble hørt eller tatt på alvor. Når alt står bra til og man var frisk og rask og ingen direkte sykdom var hun helt ok, men med en gang man virkelig trenger legen sin ville jeg ikke regnet med henne. Hun har tydelig mangel på både kunnskap og interesse for å gjøre seg kjent med ting hun ikke kan. Hun så ikke ting i sammenheng og klarte ikke å slå to og to sammen for muligens kunne komme til en konklusjon. Når det gjelder oppfølging som i utgangspunktet burde vært en selvfølge, var den ikke eksisterende og man måtte selv som syk ta tak i det for at noe skulle bli gjort. Tilgjengeligheten var grei nok, men årsaken gjenspeiler seg vel med at hun ikke hadde fulle lister og dette av en grunn!. Service på legekontoret var også helt ok, de svarer i alle fall på tlf. selv om man ofte ble møtt med en sur og lite imøtekommende stemme. Virket generelt som at dette var damer som ikke trivdes i jobbene sine.

Uproffesjonell

Lege: Unni Britt Velle Sørli Skrevet

Legen opptrer ikke proffesjonelt ovenfor sine pasienter. Er "ovenfra og ned", man må være frisk for å tørre å komme hit.
Man er syk, møter personlig kl 9 og blir bedt om å gå hjem å sende en sms, "så skal vi se på det"....

Er menneskenær og omsorgsfull

Lege: Unni Britt Velle Sørli Skrevet

Jeg skjønner ikke at det er samme legen enkelte beskriver under denne vurderingssiden. Jeg har hatt Sørli som fastlege i mange år og opplever henne som lyttende, omsorgsfull og dyktig. av og til har hun litt dårlig tid under konsultasjonen, men så sitter det også 4-5 på venterommet som også skal ha sin tid hos henne.

Uakseptabelt

Lege: Unni Britt Velle Sørli Skrevet

Hadde time kl 09:00 og når jeg hadde sittet en time uten at de hadde hentet meg sa jeg ifra. Da kunne dem ikke finne timen min i sine systemer. Viste timebelreftelsen men de mente at det ikke hadde vært noen bestilling. Dette er uakseptabelt!

Ikke å anbefale, byttet til annen

Lege: Unni Britt Velle Sørli Skrevet

Bestilte full legesjekk da jeg ikke hadde vært hos legen på 3 år. Hun tok kun blodprøve og gyn.sjekk(jeg ba om det) Hadde kun satt av 15 min! til å sjekke meg, rakk ikke sjekke føflekker, bryster, lytte på hjerte/lunge, sjekke puls el noe annet. Heller ikke min hudsykdom gadd hun bruke tid på. Trodde dette var obligatorisk på en generell helsesjekk? Var svært kort og lite imøtekommende. Ferdig med henne.