Åsvang Legekontor

Raveien 6A 1430 Ås

Siste vurderinger av behandlere ved Åsvang Legekontor

Har byttet til en annen fastlege

Lege: Unni Britt Velle Sørli Skrevet

Legen manglet kunnskap og var til ingen hjelp, jeg har nå byttet til en annen fast lege og er mye mer fornøyd.

null kommunikasjon

Lege: Unni Britt Velle Sørli Skrevet

Følte verken at jeg ble hørt eller tatt på alvor. Og satt ikke igjen med følelsen av at hun prøvde å sette seg inn i min situasjon. Har byttet fastlege!

Veldig flink, men veldig lang ventetid!

Lege: May Berit Barli Skrevet

hun er kjempe flink og hyggelig, men ventetiden er alltid fryktelig lang og åpningstiden er veldig kort. Ganske slitsomt å sitte med et veldig sykt barn på et venterom i over 1 time..

En god lege som vi kan anbefale!

Lege: Unni Britt Velle Sørli Skrevet

Dr. Sørli har vært vår familielege gjennom flere år og vi kjenner oss ikke igjen i de negative omtalene hun får flere steder her på legelisten. Å være syk gir grobunn for bekymring og i jungelen av medier egnet for selvdiagnose finner vi lett en beskrivelse som passer våre plager. Ofte må vi (heldigvis) erkjenne at det er feil. Det blir legens oppgave å få oss til å innse det også.
Vi føler oss velkomne til dr. Sørli og erfarer god kommunikasjon og oppfølging. Henvisning til spesialister har aldri vært et problem, heller ikke å bestille time.
Vi ønsker oss likevel et par forbedringer; at legen er klar til avtalt tid og litt lenger tid til konsultasjonen.
Vår opplevelse av dr. Sørli som familielege er svært god og vi gir gjerne våre anbefalinger!

Fantastisk!

Lege: Unni Britt Velle Sørli Skrevet

Jeg er veldig uenig i hva mange her skriver under. Hver gang jeg har vært hos dr. Sørli har jeg følt hun har tatt seg god tid til meg, tatt mine problemer alvorlig og sendt meg videre til spesialist/videre behandlig når det har vært nødvendig. Jeg er svært fornøyd med denne legen og har hatt hun i over 15 år.