Åsvang Legekontor

Raveien 6A 1430 Ås

Siste vurderinger av behandlere ved Åsvang Legekontor

Dyktig, lyttende og tar deg på alvor!

Lege: May Berit Barli Skrevet

Hun har vært min fastlege i over 18 år, og er også fastlege for barna mine (tenåringer). Alltid hyggelig og lytter på det du har og si. Følger opp.
Tillitsvekkende og trygg. Tar riktige konklusjoner.

En smilende dame, og tar seg tid selv om venterommet kan være fullt.

Er veldig fornøyd med henne, og legesenteret. Fint at timebestilling kan foregå på sms.

Godt inntrykk

Lege: Unni Britt Velle Sørli Skrevet

Har foreløpig ingenting negativt å si om Sørli. Blid og imøtekommende, lytter og tar seg god tid. Virker faglig og trygg. Time på dagen. Har henne også som lege for sønnen min på 6 mnd.

Dårlig lege

Lege: Unni Britt Velle Sørli Skrevet

Jeg byttet fastelegen min fordi jeg mener hun har lite kunnskap. Hun trodde ikke på det jeg sa og kom med rare kommentarer.
Flere ganger ble jeg sendt hjem for å vente til at jeg blir bedre. Jeg fikk ikke hjelp jeg ønsket å få.
Da jeg kom til henne med et problem, pleide hun å si: "Kan du ikke komme en annen dag?" Det føles slik at hun bare tenker om egen lommebok og hvordan hun kan tjene mer penger på pasienter uten å bry seg om dem! Jeg har aldri møtt en så dårlig lege!

Har hatt henne i mange år.

Lege: Unni Britt Velle Sørli Skrevet

Omtenksom og kunnskapsrik. Har aldri hatt noe problem med å få time når det trengs, fler i min familie går til henne. Helt topp, og hun vil være mine barns lege når den tid kommer!

Fantastisk lege

Lege: May Berit Barli Skrevet

Barli har hjulpet meg i mange år, og jeg har vært kjempeheldig som har hatt henne som fastlege. Hun tar seg godt tid til pasientene, lytter og er behagelig og lett å prate med. Beste fastlegen jeg kunne tenkt meg!