Åsvang Legekontor

Raveien 6A 1430 Ås

Siste vurderinger av behandlere ved Åsvang Legekontor

Jeg har bytta

Lege: Unni Britt Velle Sørli Skrevet

Jeg synes denne typen tilbakemelding er litt vanskelig - det må være ganske hardt å få så beinhard kritikk. Likevel: Legen hørte ikke på mine tanker om hva som plagde meg; hun tok feil og jeg hadde rett fant jeg ut senere. Jeg må likevel si at jeg syntes hun var veldig hyggelig. Men løste ikke problemet noen av de tre gangene jeg var innom - forøvrig kun for små problemer. For å prøve å være konstruktiv: ta pasienten mer på alvor, selv ved "uvesentlige" plager. Lege er og blir et omsorgsyrke.

Flott

Lege: Unni Britt Velle Sørli Skrevet

Gikk over til denne legen og opplevde å bli tatt veldig godt i mot. Omtenksom og analytisk.

Meget god lytter

Lege: May Berit Barli Skrevet

Barli er en seriøs lege som tar ansvar og hører på, og følger opp sine pasienters behov.

Arrogant og konstant forsinket lege

Lege: Unni Britt Velle Sørli Skrevet

En lege som har utviklet seg til å bli arrogant og avvisende. I tillegg er preparatene hun skriver ut mye dyrere enn de som blir anbefalt på apoteket, eller som det henvises til på nettet. Den største prisforskjellen jeg har opplevd var på 400%.
Anbefaler alle å sjekke prisene og virkningen på det hun skriver ut.

Byttet bort fra henne

Lege: Unni Britt Velle Sørli Skrevet

Dette er en lege jeg byttet bort etter 2 besøk, et vedr meg selv og et vedr et av mine barn.

Opplevde henne som nedlatende og bagateliserende, ville ikke henvis videre og ignorerte historikk. Endte med at jeg nesten satt og gråt for å få den henvisningen. Har aldri følt meg så "liten" hos noen lege noen gang.

Grei å få time hos, men ikke hyggelig å være pasient hos.

Frarådes.