Åsvang Legekontor

Raveien 6A 1430 Ås

Siste vurderinger av behandlere ved Åsvang Legekontor

Virker sliten, sur og tverr

Lege: Unni Britt Velle Sørli Skrevet

Hadde hun som fastlege i mange år, etter at hun kom tilbake fra et års permisjon var hun totalt forandret. Hun så deg ikke lenger, nektet samarbeid med spesialist, nektet henvisninger, nektet sykmelding - ville helst snakke om bagateller i steden for det jeg egentlig hadde av plager. Fulgte heller ikke opp undersøkelser. Jeg føltet ingen kommunikasjon lenger, og er glad jeg endelig fikk byttet. Noe har skjedd med henne, hun ble bare værre og værre.

Kunne hatt bedre samtaleevne

Lege: Unni Britt Velle Sørli Skrevet

Hun virker ikke intressert i det heletatt. Hun er liksom i sin egen verden og bryr seg fint lite om hva jeg mener. Får desverre ikke byttet lege da mm

Beste legen jeg har hatt!

Lege: May Berit Barli Skrevet

Fantastisk lege, kjempe flink til å lytte og sjekke ut alt nøye.

Arrogant lege

Lege: Unni Britt Velle Sørli Skrevet

Veldig arrogant lege som bare står på sitt og ikke hører på pasienten. Har vanligvis Barli som er kjempe flink, men må gå til sørli når Barli ikke er tilgjennelig. Liker henne overhode ikke!

Endret seg

Lege: Unni Britt Velle Sørli Skrevet

Etter flere år hvor jeg var fornøyd snudde det hele på et tidspunkt. Hun nektet å snakke i tlf/motta brev/samarbeide med spesialist hun selv hadde henvist til. sluttet å snakke med meg, snakket bare til. Etter endel tid med dette byttet jeg fastlege. dessverre. Den jeg så i starten var en god lege - vet ikke hva som skjedde men det gikk over tid før jeg tilslutt valgte å skifte.