Lindeberg Legesenter AS

Telefonnummer23 14 20 2023 14 20 ...
Jerikoveien 5 1067 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Lindeberg Legesenter AS

Beste legen jeg har hatt.

Lege: Ali Noaman Ali Al-Ibadi Skrevet

Jeg har hatt Ali som lege i noen få år. Han er en dyktig og lyttende lege. Han henviser videre om det er noe han ikke kan hjelpe med. Han er flink med psykiske lidelser. Han forstår og prater vennlig med pasientene. Jeg har løpt gråtende ut fra en annen lege i Drammen. Da var det godt å bli hørt av Ali. Jeg skal ikke bytte lege og håper han blir i Eiker. Takk for støtten!

Jeg har fått et liv.

Lege: Ali Noaman Ali Al-Ibadi Skrevet

Jeg har gått fra lege til lege uten å få hjelp. Hatt mange diagnoser.
Ali har trodd på meg, han har hørt på meg og han har sendt meg videre når det er nødvendig. Jeg har hatt to viktige operasjoner på ett års tid pga av hans handlekraft og støtte. Jeg var veldig syk og overvektig.
Nå kan jeg gå tur og jeg har gått ned 25 kg. Jeg har fått ett liv. Mine plager har vart i en årrekke - nå er jeg nesten frisk på ett års tid.
Jeg anbefaler denne legen på det varmeste. Han er spesielt god på
diabetes og overvekt med komplikasjoner.
Jeg opplever Ali som en alvorlig, tenkende mann som også kan le og
spøke. Vi har en god dialog og han er god til å gi eksempler og forklare ting for meg så jeg skjønner det.. Jeg kan trygt anbefale legen min videre.

den beste lege jeg har hatt

Lege: Podimahatmaya Tharma Skrevet

kunne ikke få en bedre lege en han jeg er veldig førnøy veldig. jeg har hatt som faste lege i noen år og ville altid vare hans pasiente fordig eneste lege som kunne finne ut alle minne helse problemes det var han .

Er missfornøyd med legen

Lege: Podimahatmaya Tharma Skrevet

føler at han ikke gir meg hjelp/veiledning for at problemene skal bli borte for gått. Istedenfor så får jeg betennelsesdemende piller. hvert der opptil 3 ganger for 2 problemer og det jeg får er piller og eventuelt en sykemelding som jeg takker nei til. 'problemene blir ikke bedre når jeg er borte fra jobb.

Veldig hygglig og ta seg tid til pasienter

Lege: Podimahatmaya Tharma Skrevet

Veldig dyktig og snill mot pasienter.
Veldig flink til å lytte til pasienter.
Alltid til stedet. Sender til speselist ved behov.