Bestill time
Logo for Heimdal Tannlegesenter AS

Heimdal Tannlegesenter AS

Logo for Heimdal Tannlegesenter AS

Om klinikken

Klinikken er en moderne og hyggelig tannklinikk midt i Heimdal sentrum i Trondheim. Våre dyktige tannleger og tannpleier har høy kompetanse og jobber i team sammen våre trivelige tannhelsesekretærer.

Beliggenhet: Heimdal Tannlegesenter ligger nær både Metrobuss-stasjon, togstasjon og taxiholdeplass. Vi holder til kun få minutter med bil fra Byåsen og Trondheim sentrum, og det er parkeringsplasser i umiddelbar nærhet.

Behandlingstilbud: Vi tilbyr alle typer allmenn behandling med avansert og moderne utstyr: Undersøkelser: fyllingsterapi, rotfyllinger, kroner, broer, proteser, implantater, fjerning av visdomstenner, tannkjøttbehandlinger, tannrens, tannbleking osv.

Akutt: Vi prioriterer også akutt-pasienter og tilbyr time på dagen dersom du tar kontakt på morgenen.

Pris: Våre priser er svært konkurransedyktige, og prislisten er oversiktlig. Vi er også nøye med å gi deg et overslag ved større behandlingsbehov.

Heimdal Tannlegesenter AS holder til i Trondheim

• Profilbilde av tannlege Rune Denstad
  • Profilbilde av tannlege Pål Stakston Kvinge
  • Profilbilde av tannlege Knut Gätzschmann
  • Profilbilde av tannlege Katharina Renner
  • Profilbilde av tannlege Friederike Wünsche

Siste vurderinger av Heimdal Tannlegesenter AS

Utrolig behagelig og dyktig tannlege!

Tannlege: Knut Gätzschmann Skrevet

Tannlegen og hans medarbeidere er alltid høflig og smilende Det hersker ro og orden, som får passienten til å slappe av og føle seg meget godt ivaretatt Meget godt samarbeid mellom tannlege og tannpleieren

Veldig fornøyd!

Tannlege: Friederike Wünsche Skrevet

Hadde ikke vært til tannlegen på mange år, pga tannlegeskrekk. Aldri følt meg så trygg, og tatt vare på. Forteller hva hun skal gjøre på forhånd, og går gjennom hele prosessen med deg. Forteller hva vært enkelt instrument gjør, og hva hun skal gjøre. Jeg som er livredd for bedøvelse klarte til og med det! Gir gode råd, og løsninger. Kjempe fornøyd!

Trygg, informativ og lydhør. Ingen ugrunnet venting.

Tannlege: Knut Gätzschmann Skrevet

En veldig positiv opplevelse for en som i utgangspunktet ikke liker å gå til tannlegen.

Presise mtp timeavtalene. God informasjon om behandling og produkter.

En trygg og flink lege

Tannlege: Knut Gätzschmann Skrevet

Knut er en dyktig og trygg tannlege. Er veldig fornøyd etter behandling ( fylling) i dag.
Har vært på flere undersøkelser hos han tidligere og kommer til å ha han som min tannlege fremover.

Hyggelig. Gir god informasjon før og underveis i behandlingen. Behandler skånsomt og med respekt for smerte.

Tannlege: Knut Gätzschmann Skrevet

Gir pasienten en følelse av å bli godt ivaretatt på en personlig og samtidlig profesjonell måte. Gir god informasjon underveis i behandlingen. Pålitelig ifh til pristilbud gitt på forhånd skriftlig.