Borgen Legesenter

Theodor Dahls vei 1 0370 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Borgen Legesenter

En fastlege som kan anbefales!

Lege: Kristin Nordey Bjerke Skrevet

Hun oppleves som seriøs og faglig dyktig. Gjør nødvendige undersøkelser og henviser videre ved behov. Jeg føler meg godt ivaretatt ved henvendelser og sett som pasient. Ikke mye småprat, men sakelig!

"Best ever"

Lege: Kristin Nordey Bjerke Skrevet

Effektiv uten å miste fokus og evne til å lytte. Grundig vurdering før behandling utføres. Ved minste tvil henviser hun til spesialist. Har aldri hatt bedre fastlege, og jeg lover utfordringene har stått i kø.
Siste besøk var akutt etter hundebitt. Hun resnset og forbandt såret og satte stivkrampesprøyte og sendte meg videre til legevakten. Der var de imponert over grundigheten v utførlig journal samt at at hun ikke selv hadde lukket såret. Det skal man nemlig ikke etter hundebitt.
Anbefales for alle, liten som stor.

Nyansering

Lege: Berit Brustad Skrevet

Hyggelig og imøtekommende. Fikk dessverre problemer da jeg fikk en tilstand som tilsynelatende ikke var veldig enkel å analysere. Måtte etter et halvt års påfølgende konsultasjoner "mase" meg til å bli henvist til spesialist. Endte i mellomtiden med å gå til en privat lege som stilte korrekt diagnose og problemet ble løst. At jeg ikke opplevde oppfølgingen som så veldig god kan skyldes tilfeldigheter og at diagnosen var utfordrende å stille.

Lege som faktisk bryr seg om kundene sine (sjelden vare) :)

Lege: Berit Brustad Skrevet

Før jeg fant Dr Brustad gikk jeg gjennom et par sørgelige tilfeller (hadde en som så og si ga meg resept blokken uten å vite en døyt om meg). Nå har jeg en lege som får til det umulige. Dvs rønken time på kort tid slik at jeg slapp å bekymre meg unødig i en mnd. Nå har jeg flyttet 1 time fra Oslo men jeg gir ikke opp plassen min av den grunn. Reiser altså heller en time hver vei enn å bytte lege. Det sier jo litt :) Borgen legesenter er atpåtil koselig og hyggelig. Er det noe jeg tror er alvorlig så får jeg time på rappen. Om ikke så er det vanligvis time følgende uke.

Fantastisk lege!

Lege: Erik Ytteborg Skrevet

Ytterborg har hjulpet meg med utrolig mye, han er oppmerksom, lun og god. Han husker tidligere samtaler, og starter alltid konsultasjonen med et "Nå, hvordan går det?". Dette med et blikk som møter øynene dine og er oppriktig engasjert i jobben sin.
Han lytter til hva du sier, og har en forståelse for at du kjenner din egen kropp best.
Samtidig er han tillitsfull, varm og ærlig! Beste legen jeg har hatt, og nå bruker hele familien ham. Har anbefalt ham til flere venner, som har vært veldig fornøyd med ham.
Vil også nevne at Borgen Legesenter har verdens hyggeligste legesekretær/sykepleier/hun-som-fikser-alt.
Anbefales på det sterkeste!