Marina Ferri de Barros Solheim

Solgården Legesenter

Kolbotnveien 23 1410 Kolbotn
Marina Ferri de Barros Solheim er en av 26 fastleger i Oppegård

Siste vurderinger av Marina Ferri de Barros Solheim

Virker usikker og lite handlekraftig.

Jeg kan ikke si jeg er særlig fornøyd med denne legen.

Hun smiler, ser meg når jeg prater, er rolig og tar seg tid - men hun virker egentlig ikke veldig erfaren. Det er nesten som om hun er livredd for å henvise, sykmelde osv, har aldri gitt meg noen brukbare svar på mine spørsmål, og missforstår problemet. Hvis ting ikke er helt A4 og etter boka, er det vanskelig å få noe hjelp. Jeg har iallefall ikke fått noe nyttig ut av mine timer hos henne, kun sløst med tid.

Som person er hun hyggelig, men som lege trenger hun kanskje litt erfaring/kunnskap. Jeg stoler rett og slett ikke på at det hun sier til meg stemmer.

Forståelsesfulle full og empatisk god lege!

Til og begynne med var jeg litt skeptisk da jeg følte jeg ikke ble forstått, men etter at Solheim har blitt bedre kjent med meg har hun vist seg å være en meget god og forståelsfull lege som gjør hva hun kan for å hjelpe deg.

Meget bra lege

Stor empati, er engasjert og har tid til å høre på det jeg har å si

Dyktig kvinnelig lege

Har benyttet Marina i to år og er veldig godt fornøyd.Flink til å lytte, reagerer raskt når det er grunn til bekymring og virker faglig dyktig.

Anbefales

Føler at både jeg og barna blir tatt på alvor, uansett hvor lite vi måtte komme med. Fikk veldig god støtte i svangerskapet og ble hørt når jeg trengte det.
Solgården er et sentralt legesenter så det har naturligvis noe ventetid, men man kommer alltid inn til en lege, og det finnes alltid akuttimer!