Marina Ferri de Barros Solheim

Tlf: 66 80 06 46 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Marina Ferri de Barros Solheim er en av 28 fastleger i Oppegård

Siste vurderinger av Marina Ferri de Barros Solheim

Tar pasienten på alvor

Opplever alltid at Marina tar mine spørsmål og bekymringer på alvor. Følger godt opp, og gir tilbakemelding når prøver er tatt.

Virker lite trygg og kunnskapsrik.

Anbefales ikke.
Denne legen anerkjenner ikke el-overfølsomhet som en aktuell lidelse for det kan ikke bevises. Hun tviholder på det som er vedtatt i skriften. Jeg følte jeg ble møtt med svært lite forståelse da jeg tok opp dette problemet.
Har nå byttet til en ny fastlege. Og vil aldrig benytte meg av denne legen igjen.

Lite forståelsesfull

Føler hun har veldig lite erfaring og kunnskap for å kunne hjelpe. Hun sier ofte i mot mine smerter og mener det ikke er noe galt. Tar ikke kontakt med meg for svar på prøver og er alltid forsinket.

Alltid forsinket å virker lite interessert

Må ALLTID vente for å komme inn uavhengig av det er første time hun har eller utover dagen. Lite interessert virker det som. Livredd for å gi sykemeldinger. Får det ikke før evt sykehus eller høyere anbefaler det på det sterkeste. Følelsen av å bli sett ned på er ubehagelig.
Bra å få byttet lege nå

Virker usikker og lite handlekraftig.

Jeg kan ikke si jeg er særlig fornøyd med denne legen.

Hun smiler, ser meg når jeg prater, er rolig og tar seg tid - men hun virker egentlig ikke veldig erfaren. Det er nesten som om hun er livredd for å henvise, sykmelde osv, har aldri gitt meg noen brukbare svar på mine spørsmål, og missforstår problemet. Hvis ting ikke er helt A4 og etter boka, er det vanskelig å få noe hjelp. Jeg har iallefall ikke fått noe nyttig ut av mine timer hos henne, kun sløst med tid.

Som person er hun hyggelig, men som lege trenger hun kanskje litt erfaring/kunnskap. Jeg stoler rett og slett ikke på at det hun sier til meg stemmer.