Marina Ferri de Barros Solheim

Solgården Legesenter

2002

Solgården Legesenter Telefonnummer66 80 06 4666 80 06 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Kolbotnveien 23 1410 Kolbotn
Marina Ferri de Barros Solheim er en av 28 fastleger i Oppegård

Siste vurderinger av Marina Ferri de Barros Solheim

Ikke lydhør

Om du ønsker en lege som er lydhør og har respekt for pasienten er ikke dette legen for deg.

Dette var mitt første legebesøk på 13 år, gikk rett hjem og byttet fastlege. Hun smilte, men jeg lurte på om hun virkelig forsto hva jeg sa. Det kan ha vært språkproblemer som gjorde at hun ikke forsto. Jeg gikk ut derfra uten å ha fått hjelpen jeg trengte. Veldig skuffene.

Uproff

Måtte betale for spiralen som ble ikke satt inn allikevel da det står klart på pakningsvedlegget at pakken bare skal åpnes rett før den settes inn.
Legen tar ikke pasienten på avlor, god del av problemmer med helsen tar som en bagatel.
Virker veldig uproff, useriøs og usikker.

Tar pasienten på alvor

Opplever alltid at Marina tar mine spørsmål og bekymringer på alvor. Følger godt opp, og gir tilbakemelding når prøver er tatt.

Virker lite trygg og kunnskapsrik.

Anbefales ikke.
Denne legen anerkjenner ikke el-overfølsomhet som en aktuell lidelse for det kan ikke bevises. Hun tviholder på det som er vedtatt i skriften. Jeg følte jeg ble møtt med svært lite forståelse da jeg tok opp dette problemet.
Har nå byttet til en ny fastlege. Og vil aldrig benytte meg av denne legen igjen.

Lite forståelsesfull

Føler hun har veldig lite erfaring og kunnskap for å kunne hjelpe. Hun sier ofte i mot mine smerter og mener det ikke er noe galt. Tar ikke kontakt med meg for svar på prøver og er alltid forsinket.