Marina Ferri de Barros Solheim

Autorisasjon (2002)

Marina Ferri de Barros Solheim er en av 68 fastleger i Nordre Follo

Siste vurderinger av Marina Ferri de Barros Solheim

Får aldri noe ordentlig svar

Jeg har vært hos Solheim en del ganger og jeg får aldri noe ordentlig svar. Det ender alltid opp med at jeg må tilbake til legekontoret 5 ganger til og betale masse penger. Jeg får ofte svar som "jeg vet ikke, du må se litt an". Og disse svarene får jeg etter det 5. besøket.
Er så lei av å ikke bli tatt seriøst på dette legekontoret. Den eneste legen på kontoret som fungerer er Abdullah, han er magisk.

Rolig og omtenksom

Tar meg i mot med god tid og omtenksomhet. Tar meg på alvor og jeg føler meg trygg og ivaretatt. Har både vært der med "små" ting og alvorlig sykdom og hun har vært super i begge situasjoner.

Flink lege som tar seg god tid

Jeg er ikke så ofte hos legen, men føler meg godt tatt i mot som pasient. Det er ikke de største problemene jeg har hatt, men hun har tatt seg veldig god tid og tatt prøver som andre leger kanskje ikke ville tatt. Hun bruker lang tid på å finne årsak til problemer og hun er veldig flink til å lytte på meg som pasient. God kommunikasjon også etter legebesøk. Kan absolutt anbefales! Beste lege jeg noensinne har hatt.

Veldig bra

Har vart min lege i ca 10 år. Veldig bra, vennlig, omsorgsfull og god kommunikasjon med meg og barna.

Brå og mangler oversikt

Jeg anbefaler ikke henne som lege. Jeg følte meg ikke hørt på eller tatt vare på i det hele tatt. Jeg måtte tilbake til henne flere ganger for det samme problemet og hun sendte aldri melding om at prøvesvar var klare. Hun tok også lite hensyn til personlige traumaer under visse undersøkelser.