Solgården Legesenter

Kolbotnveien 23 1410 Kolbotn

Siste vurderinger av behandlere ved Solgården Legesenter

Den beste legen

Lege: Abdullah Rasulzada Skrevet

Svært kunnskapsrik, bryr seg om pasienten, flink med barn, har humor, lytter til pasienten. Kunne ikke ønsket meg en bedre fastlege.

Får aldri noe ordentlig svar

Lege: Marina Ferri de Barros Solheim Skrevet

Jeg har vært hos Solheim en del ganger og jeg får aldri noe ordentlig svar. Det ender alltid opp med at jeg må tilbake til legekontoret 5 ganger til og betale masse penger. Jeg får ofte svar som "jeg vet ikke, du må se litt an". Og disse svarene får jeg etter det 5. besøket.
Er så lei av å ikke bli tatt seriøst på dette legekontoret. Den eneste legen på kontoret som fungerer er Abdullah, han er magisk.

Utrygg og uerfaren

Lege: Martine Stabæk Skrevet

Altfor ung og for lite erfaring til å være fastlege. Usikker i jobben sin,
må slå opp alt man spør om. Google gir mere pålitelige svar enn henne. Stoler ikke på tilbakemeldingene hennes.

Lite tid.

Lege: Abdullah Rasulzada Skrevet

Han er alltid forsinket med 30-40 minutter og når man kommer inn så er han rastløs og vil bli kvitt deg så fort som mulig. Hvis man har flere spørsmål om sine helseproblemer som kan ta mer en 5-10 minutter så sier han at man skal bestille en dobbelttime neste gang selv om sekretæren nevnte flere ganger at en time skal vare i 15-20 minutter. Jeg byttet til en ny fastlege og er meget fornøyd.

Rolig og omtenksom

Lege: Marina Ferri de Barros Solheim Skrevet

Tar meg i mot med god tid og omtenksomhet. Tar meg på alvor og jeg føler meg trygg og ivaretatt. Har både vært der med "små" ting og alvorlig sykdom og hun har vært super i begge situasjoner.