Solgården Legesenter

Kolbotnveien 23 1410 Kolbotn

Siste vurderinger av behandlere ved Solgården Legesenter

Dyktig lege og velfungerende legesenter

Lege: Christian Barstad Skrevet

Flink og effektiv lege. Legesenteret utfører blodprøver mv. Alt er godt organisert, og folk er hyggelige. Riktignok er det noe ventetid på tlf, men timebestilling kan enkelt gjøres på nett.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Christian Barstad Skrevet

En lege som virkelig bryr seg, tar seg tid, og hjelper en å forstå sykdommen/skaden mann har fått. Føler meg alltid velkommen, og han skaper en trygghet som hjelper en å forstå pg å komme igjennom sykdommen/skaden på en forståelig måte. Kan anbefales.

Trygg og profesjonell

Lege: Stian Veka Skrevet

Veldig imøtekommende, lytter virkelig til deg og prøver sitt beste for å finne løsninger. Man føler seg ivaretatt, sett og hørt.

Flink lege som tar seg god tid

Lege: Marina Ferri de Barros Solheim Skrevet

Jeg er ikke så ofte hos legen, men føler meg godt tatt i mot som pasient. Det er ikke de største problemene jeg har hatt, men hun har tatt seg veldig god tid og tatt prøver som andre leger kanskje ikke ville tatt. Hun bruker lang tid på å finne årsak til problemer og hun er veldig flink til å lytte på meg som pasient. God kommunikasjon også etter legebesøk. Kan absolutt anbefales! Beste lege jeg noensinne har hatt.

Super fastlege

Lege: Abdullah Rasulzada Skrevet

Abdullah Rasulzada er det beste legen jeg har møtt. Behandler, lytter og følger opp på upåklagelig vis. Terningkast 6+ fra meg.